sobota, 14 listopada 2015

Custom klacz Hanowerska CollectA - Duquesa

Długo kazałam wam czekać na posta o Duquesie, ale rehabilitowałam rękę w Karpaczu i nie było jak i kiedy siąść i opisać :). 


Duquesa jest customem klaczy Hanoverskiej Collecta, przemalowana z gniadej na mleczno-siwą.


Postanowiłam nie dawać jej żadnych znacznych przyciemnień, jedynie cieniowanie przy oczach, chrapach i uszach.


Najsilniejszym akcentem całego modelu są zaróżowione chrapy.




Zdjęcia robione były wieczorem i w maść konia wkrada się delikatne zażółcenie, zdjęcia z błyskiem lepiej oddają jej kolor, choć te z kolei przejaskrawiają. Z pewnością zrobię jeszcze kiedyś zdjęcia w naturalnym świetle :).



Chciałam mieć choć jednego konia w stadzie siwego jak gołąbek i uważam, że Duquesie ta maść bardzo pasuje, choć przypomina mi teraz bardziej Andaluza niż Hanowera :).



Uprzedzając komentarze "Będziesz malować tylko na biało?": odpowiem tak: Ten, kto wypatruje u mnie jakiejkolwiek ciemnej maści zawiedzie się. Uwielbiam jasne maści, ubóstwiam "białe" konie i swoją prywatną kolekcję modeli będę przerabiać wedle swoich preferencji :).


A tak swoją drogą do Duquesa jest pierwszym prawdziwie białym koniem w mojej kolekcji, były już jasno siwe, siwy w hreczce, siwy jabłkowity, tarantowaty leopard, cremello, cieno-siwy, grulo oraz silver grullo.





Chyba muszę zrobić więcej modeli w takiej maści, bo cieszą moje oczy ;), pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jakich farb używasz?
      Pokrywasz później werniksem, jeśli tak to jakim?

      Usuń
  2. Bardzo ładna, choć ja w przeciwieństwie do ciebie przepadam wręcz za gniadoszami, kasztanami czy karusami <3.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej anielskiej maści Duquesa prezentuje się świetnie.Podoba mi się,o wiele bardziej niż w oryginalnym malowaniu.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Klacz jest niesamowita :). Po prostu wntej maści wygląda o niebo lepiej. Mówię Ci otwórz studio z customami. Bo ci wychodza prze bajecznie *_*. Zdjecia super :D. Pozdrawiam i zapraszam na n/n : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest :D Wygląda lepiej niż w oryginalnym malowaniu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska *.* idealna maść dla niej :) ja najbardziej lubię konie bułane, siwe i kasztanki ❤ pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń