poniedziałek, 17 października 2016

Custom - ogier fryzyjski Schleich - sprzedam


Witajcie :)
Dziś pierwszy z trzech customów do przerobienia, które ostatnio do mnie zawitały.


Na pierwszy ogień poszedł koń fryzyjski Schleich 2016, przerobiony z... biało-siwego z szarym pyskiem i żółtymi końcami grzywy, ogona i pęcin:


na jasno-siwego jabłkowitego ( light dapple grey) z białą grzywą i ogonem.

Ogier ma przyciemnione nogi, pysk, okolice oczu, uszu i podbrzusza. 


Ma także jasno-różową chrapkę. Oczy są z tęczówką i źrenicą. 













Model jest na sprzedaż w cenie 62zł (w cenę wliczony jest koszt modelu oraz malowanie)

Śledziliście konkurs na mema prowadzony na FB? Za lajkowanie memów przewidziana była nagroda niespodzianka, zielony halter z cieniowanym uwiązem :).

4 komentarze:

  1. A jednak Facebook się przydaje... Z chęcią byłabym bardzo aktywna na FB, lecz... mam lat 12, a mama jet bardzo przeciw zakładania konta...
    Na razie jakbym zapadła swą kolekcję modeli... Wiesz, jak ja aktywować?
    Fryz zawsze dla mnie kojarzył mi się z czarnym, ale odmieniony Twym pięknym talentem jest naprawdę piękny! Może jeszcze mam jakieś wątpliwości, lecz oko musi się przyzwyczaić ♥ Ale tak grzywa trochę wydaje mi się vaniliowa...
    Życzę dalszych niesamowitych pomysłów, może jakieś u mnie znajdziesz? (brak narzucania) Pozdrowienia dla naprawdę niesamowicie utalentowanej osoby ♥
    Miłego popołudnia :D
    Helena ♥

    P.S. Nwm czy mnie kojarzysz - Emma Granger z bloga O Niezwykłych Mowa to ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyszedł ten fryz. Kojarzy mi się z Hardodziobem :D
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogłabym go kupić i jeżeli tak to poproszę o cene tego konia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń