wtorek, 6 sierpnia 2019

Custom - CollectA Deluxe Mustang in Silver grullo sabino



Witajcie :)
Dziś pokażę wam najnowszego z moich prywatnych customów w niezbyt często spotykanej w moim warsztacie artystycznym maści.





Model to CollectA Deluxe mustang stallion, wyrzeźbiony przez Deborah McDermott, produkowany w dwóch wersjach kolorystycznych: palomino oraz chestnut overo.


Mój model pierwotnie był maści palomino, jednak malowanie firmowe nie było idealne i tak jak w wielu przypadkach przed nim, widziałam, że ten model stać na więcej :). 


Od razu wiedziałam, ze chcę ukazać tu jak najwięcej nieposkromionej natury, że mogę zaszaleć z odmianami i mam ogromną liczbę maści i kombinacji do wyboru. 


Maść silver grullo była wyzwaniem, którego postanowiłam się podjąć. 
Na powyższym zdjęciu doskonale widać paskowanie nóg, obecna jest też pręga grzbietowa i ciemniejsze kępki sierści na zewnętrznej stronie uszu.

     
Pysk ma rozległą odmianę na głowie, oczy są niebieskie. Dodałam tutaj szczegóły takie jak zmarszczki na wargach. 


Odmiana sabino obejmuje wszystkie 4 nogi, brzuch oraz głowę. 



Grzywa oraz ogon malowane włos po włosku. krótsze włosie u nasady jest stalowo-siwe, delikatnie przechodząc w kruczoczarne na długim włosiu. 


Poniżej w padzie westernowym przekazanym na loterię I ŚLS --> strona
(wstęp dla widzów wolny, można przyjść, oglądać wystawy, spotkać się ze mną i innymi wystawiającymi, zapraszam :) ) 


Ostatnie 2 zdjęcia w rzędzie westernowym mojego autorstwa.



Model zabieram na I ŚLS, po powrocie zostanie wystawiony na sprzedaż :). 

5 komentarzy:

  1. Przyznam, że nie przepadam za tym modelem, jednak z Twoim świetnym malowaniem wiele zyskuje. To chyba przez te rybie oczka jego pysk nabrał milszego wyrazu, moim zdaniem :-D szacuneczek!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowanie firmowe to zaledwie 2 czarne kropki zamiast oczu, co za zgroza :D!. Dziękuję, w palomino wyglądał zbyt grzecznie, teraz pokazał co potrafi :).

      Usuń
  2. Bardzo mu do pyska w tej maści :D Piękny zestawik <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny custom, piękny odcień szarości i dokładność namalowanych odmian od razu razu rzucają się w oczy. Sam model chciałabym zdobyć, jednak szkoda mi go psuć pod moim pędzlem, a w oryginalnej wersji raczej nie chciałabym go zostawić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), oryginalna maść nie oddaje w pełni zalet tego modelu i zdecydowanie warto nadać mu nową ;)

      Usuń