wtorek, 27 sierpnia 2019

I Śląski Live Show fotorelacja - zdobyliśmy czempionaty! :D

Obiecana fotorelacja z I Śląskiego Live Show, który odbył się 17 sierpnia w Gliwicach.
Moje konie zdobyły 19 czempionatów w tym aż 5 overall champion, z czego jestem niezmiernie dumna, przy tak mocnej konkurencji obawiałam się, czy zdołam powtórzyć zeszłoroczny sukces 8 czempionatów i 2 overall champion.
A jednak udało się! :D


Powyżej nasz stół pokazowy wraz ze wszystkimi rozetami i wyróżnieniami. 
W tym roku rozety przyznawano tylko za pierwsze miejsce, pozostałe miejsca, jedynie od 2 do 5 nagradzane były kolorowymi blankiecikami.



Miałam mnóstwo pracy przy wystawianiu swoich modeli, by zdążyć zabierać i ustawiać modele między ocenianiem kolejnych klas, więc moja fotorelacja nie jest bardzo szczegółowa, jeśli ktoś ma swoje fotorelacje, chętnie je podlinkuję na końcu posta :). 



Powyższa klacz Brumby z SR wygląda wspaniale jako siwa jabłkowita :). 





to był bardzo oryginalny okaz, "skóra" z dzikiego kota wyposażona była w kompletny pysk i poduszeczki na łapkach. 

















Pierwsze wygrane. Precioso zdobywa czempionat, Cobalto III miejsce a Santos IV w swojej klasie.



kolejne z moich koni zdobywają punktowane miejsca, Ogier ardeński Obrador zostaje czempionem.


Salvaje, ogier Brumby SR także wraca do domu jako czempion. 



Cała nagrodzona trójka staje więc w szranki z innymi czempionami z wszystkich dywizji, by wyłonić czempiona nad czempionami - Overall Champion


Zostaje nim Precioso, powraca do domu jako Overall Champion! :D


Thunder także zostaje doceniony przez sędziego otrzymując czempionat. 


Czempionem zostaje także Italica, jest to jej kolejny czempionat, poprzedni zdobyła na zeszłorocznym Live Show.


Alborozo zdobył II miejsce przegrywając z moją Italicą :D

A to genialny Fantasy, który zasłużenie wygrał większością głosów. 

No i zaczynamy konkurencję customów. 
Na początek Luminoso kończy szranki na II miejscu.



Przepiękne czempiony pozostałych uczestników.






Viento także otrzymuje II miejsce w swojej klasie. 

Ntomiast Ines zdobywa dla mnie kolejny czempionat :). 



Punta także wraca z czempionatem <3.

Natomiast Nero, którego kończyłam na kilka godzin przed wyjazdem na LS zajmuje V miejsce w swojej kategorii.

Czempionat, drugi rok z rzędu zdobywa także Paraiso - Australian Stock Horse CollectA

Jednak tytuł Overall Champion zdobywa ten słodziak. Nie zdążyłam się przyjrzeć, czy to muł, czy osiołek :). 

Carbonera będąc zeszłorocznym czempionem i Overall Champion zdobywa kolejny czempionat do swojej kolekcji <3.

Maravilla klacz Lusitano CollectA Deluxe w tej samej klasie zdobywa II miejsce.

Czempionem zostaje także mój najnowszy z customów Ogier musitang CollectA Deluxe w maści grullo sabino.

I ku mojemu wielkiemu szczęściu otrzymuje tytuł Overall Champion!.
(jest obecnie wystawiony na sprzedaż, zainteresowanych proszę o kontakt)

W dywizji Artist Resin nie miałam żadnych koni do wystawienia, więc miałam nieco więcej czasu na popstrykanie zdjęć pozostałym uczestnikom :). 




























Następne rozpoczęła się konkurencja Workmanship, gdzie brały udział tylko customy i oceniane było wykonanie i odwzorowanie maści.

Maść cremello na Luminoso, zajął II miejsce.

Czempiony pozostałych uczestników, oraz Overall Champion. Jak widać w Workmanship zdobywało się błękitne rozetki.

Hreczka na diablo wyróżniona miejscem V.

Hreczka na Dynamico wyróżniona miejscem III

Czempionem zostaje mój drastic custom ogiera Szwarcwaldzkiego CollectA - Guerrero Armado reprezentujący maść Sooty palomino.

Altarnero i jego maść Blue Roan Sabino otrzymują IV miejsce.

Punta i jej tarantowata maść wracają z czempionatem :).

A siwo jabłkowity Quantico zajmuje III miejsce.

Overall Champion trafia do mojej tarantowatej Punty, jestem z niej taka dumna <3.

Hijo de la Niebla zostaje nagrodzony II miejscem za maść grullo sabino.


A Carbonera zgarnia kolejną rozetkę za maść siwą jabłkowitą! <3


Menelaos także załapał się na wyróżnienie, sędzia przyznał mu V miejsce.


zaraz za Maravillą, której siwo jabłkowita maść ukończyła konkurs jako IV.



Tytuł Overall Champion Workmanship trafia do mojej Carbonery, tym samym czyniąc ją trzykrotnym Overall Championem! :* :* :* 

Dotarliśmy teraz do oceny rzędów. Szczegóółowość i wykonanie prac potrafiły przyprawić o zawrót głowy...




W konkurencji rzędów klasycznych mój rząd skokowy zostaje wyróżniony IV miejscem.






Rząd westernowy na Alborozo otrzymał II miejsce w kategorii Western.


Natomiast rząd LB na Caramelo wrócił do domu z miejscem IV.



Pokazowy rząd arabski na Thunder zajął II miejsce w kategorii Pozostałe.


Kantar na klaczy Carbonera załapał się na miejsce V.


Natomiast mój rząd iberyjski na Dominante otrzymał zaszczytny tytuł czempiona i wrócił do domu z czerwoną rozetką. 

Ostatnią i zapewne dla wielu najbardziej atrakcyjną konkurencją były "scenki", czyli kategoria Performance.


W tej kategorii wystawiłam 3 scenki. Pierwszą z nich była "just a minute" z Caramelo czekającym przy leśnej wygódce na swojego jeźdźca ;D.










Kolejna było "wild west" ukazującą Dziki Zachód w iście Hollywoodzkim wydaniu. 




A ostatnią z moich scenek było "czekając na dzwonek" ze skoczkiem na zawodach halowych czekającym na sygnał do startu. 





W tej konkurencji można było zdobyć tylko i wyłącznie Overall Champion i tenże , ku mojej wielkiej radości, trafił do mojej scenki "Wild West" z Alborozo, Hijo de la Niebia i lalką Chelsea przebrana za bandytę i wymachującą rewolwerem :D. 

Nie zdążyłam cyknąć fotki, ale w loterii dla uczestników wylosowałam limitowany model specjalny: Bullyland El Santo NRW "Ernie"! :D
I wróciłam z pachołkami treningowymi na skale LB od Capricorn Meadow ^^

Choć przedsięwzięcie był bardzo wyczerpujące i przygotowywałam się do niego przez cały rok bez przerwy, to satysfakcja, rozetki, klimat całej imprezy i mnóstwo pozytywnej aury sprawiły, że wróciłam do domu jak na skrzydłach i z nową energią do działania...


7 komentarzy:

  1. Super relacja, bardzo mi się podobała. Strasznie żałuję, że też nie udało mi się pojechać :( Mam nadzieję, że za rok też zostanie zorganizowany jakiś Live Show, na który się załapię.
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję cudnych fotek oraz licznych trofeów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, za rok będzie Live Show Górski Przystanek: https://lsgorskiprzystanek.weebly.com

      Usuń
  2. Gratuluję raz jeszcze! A Twoje dwie dioramki mieszkają obecnie u mnie na szafce i czekają, żeby być tłem do jakichś fajnych zdjęć z modelami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo..to ekstra, że się komuś przydadzą :D. Ja nie mam w domu miejsca by je trzymać, tylko by się zakurzyły i poniszczyły a na przyszły rok wymyślę sobie coś innego ;). Niech ci służą <3.

      Usuń
  3. Super relacja, chciałabym kiedyś na takim czymś być, ale raczej się nie załapię. Gratuluję zdobycia tak wielu nagród!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję trofeów, należały się ;) Fajnie było wziąć udział w takim wydarzeniu! No i już wiem do kogo trafił mój El Santo, będzie miał dobry domek :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ekstra <3, już planuję co ciekawego z tym przystojniakiem uczynić ;D...

      Usuń