czwartek, 19 grudnia 2019

Siwo jabłkowita klacz angielska - realizuję projekt II miejsca konkursowego




Witajcie :)
Dziś kolejna z prac konkursowych a wymarzonego konia i rząd, tym razem dla zdobywczyni drugiego miejsca. 




Za zajęcie drugiego miejsca przewidziana była nagroda wyboru. Osoba mogła sama zdecydować, czy woli otrzymać malowanie, czy rząd stworzony na podstawie nadesłanej pracy.


Decyzja padła na stworzenie customa i miałam przyjemność stworzyć piękną, średnio wysiwiałą maść jabłkowitą.



Wszystkie kopyta na projekcie były ciemne a nogi pozbawione odmian.


Grzywa i ogon były jednolicie stalowo-siwe, jednak w naturze jeśli się przyjrzymy, takie włosie składa się z kolorów o różnej tonacji, co postarałam się uchwycić na mojej pracy.



Na projekcie widać było malutką chrapkę, więc ją także umieściłam na modelu :). 



Uważam, że model klaczy angielskiej Collecta to był strzał w dziesiątkę, ma nawet podobna pozę jak koń narysowany na projekcie.



7 komentarzy:

  1. Ah... W dalszym ciągu nie mogę wprost uwierzyć, że wygrałam drugie miejsce! Niech mnie ktoś uszczypnie to może wtedy uwierzę...
    Będzie miała na imię Sorraya. Już wyobrażam sobie jak stoi na półeczce ubrana w kantarek i derkę mojej roboty...
    Bezwzględnie oczywiście pojawi się wpis o niej na moim blogu <3

    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :D.
    Zapraszam również tutaj: https://stajnia-pegaz-studio.blospot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta klacz jest cudowna! Widać progress patrząc na Twoje starsze siwki jabłkowite. Gratuluję szczęśliwej właścicielce konia :).
    Pozdrawiam, Kava.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo! <3
    PS. Dodałam Twój blog do obserwowanych ;).

    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :D.
    Zapraszam również tutaj: https://stajnia-pegaz-studio.blospot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowna klacz! Mimo że nie powinna, to zazdrość mnie zżera 😅 Ale gratuluję zwyciężczyni jak i Tobie, bo w końcu inaczej klaczka by nie powstała :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie jej w tej maści!

    OdpowiedzUsuń
  7. Klacz jest przecudowna! Z każdym customem widać u Ciebie ogromny progres <3
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń