czwartek, 20 lutego 2020

Commission schleich palomino stallion custom / custom ogiera palomino Schleich



Witajcie:)
Dziś pokażę wam model wykonany na zamówienie. Ogier pierwotnie był maści palomino i miał inną grzywę. Moim zadaniem było nadać mu maść ogiera Glock's Dream Boy z kilkoma modyfikacjami...

Glock's jest maści karej z tendencją do płowienia, co świetnie ukazuje zdjęcie w pełnym słońcu.
(jest to także doskonałe zdjęcie referencyjne dla osób myślących, że maść kara jest tylko "czarna" i koniec ;) )

Jednak żywy koń miał odmiany na nogach i pysku, które się właścicielce modelu niezbyt podobały. Zapragnęła by jej model był niemalże bez odmian, jedynie z gwiazdką na głowie. 



Model miał usuniętą grzywę, która została wyrzeźbiona od nowa po jednej stronie szyi. Wszystkie te zabiegi wykonała właścicielka modelu.


Bardzo podoba mi się spojrzenie jakie uchwyciłam na tym modelu. Złościłam się robiąc mu zdjęcia, bo aparat nie uchwycił jego uroku jaki roztacza na żywo. Być może to przez karą maść, potrafi płatać figle fotografom.


Kopyta miały wyrzeźbione podkowy, więc ogiera "podkułam" i dodałam podkowiaki, by podków nie zgubił ;).




Widać, że karusek ma miłe i spokojne usposobienie, bez problemu pozwolił założyć sobie kantar i prowadzić się Karinie a obecność stajennego psa nie zrobiła na nim żadnego wrażenia.


Choć kantar wybrany przez Karinę był na niego odrobinkę za duży, to i tak ogier prezentował się bardzo przystojnie w tych kontrastowych kolorkach.



2 komentarze: