niedziela, 16 lutego 2020

Wałach fryzyjski firmy Mojo / Mojo Friesian gelding




Witajcie:)
Dziś pokażę wam figurkę firmy, która bardzo rzadko gości w La Rosita Stable, a mianowicie Mojo.
 Mojo Fun lub Animal Planet (firma ma dwie nazwy), to firma założona w Hong Kongu i produkująca figurki nie tylko koni, ale także innych zwierząt.



Zazwyczaj kupuję modele firmy CollectA lub Breyer, jednak kary wałach rasy fryzyjskiej zaskarbił sobie moje względy. Maświetne proporcje ciała i naprawdę udanie odwzorowuje swoją rasę. 


Model został wyrzeźbiony przez  Annę Dobrowolska-Oczko z Horse and Bird i wypuszczony na rynek w 2018 roku. 


Podoba mi się wszystko w tym modelu, od postawy "stój", która daje wiele możliwości przy fotografii, ponieważ koń wygląda dobrze i zamknięty w boksie i na pastwisku i jako "prezenter" wszelkiego sprzętu. 


Podobają mi się proporcje, ale o tym już pisałam. Pięknie rzeźbione, niezbyt obfite szczotki pęcinowe to także wielki atut tego modelu. 


Długość grzywy jest wyborna, uwielbiam długaśnie grzywy :D. Tam gdzie trzeba są wicherki i zmarszczki. 


Koń ma bardzo spokojny, zaciekawiony wyraz pyska i uważam, że jako custom miałby zniewalające spojrzenie :). 



Model zagościł w mojej kolekcji dzięki Capricorn prowadzącej sklep dla kolekcjonerów: Monocerus.pl

2 komentarze:

  1. Tak, to jeden z ładniejszych modeli. A w takim kantarze, to już w ogóle jak żywy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tego przystojniaka :) Sama bardzo lubię ten model i cieszę się, że już od jakiegoś czasu zdobi także moje stadko ;) Co do kantarka, to jak zwykle wyszedł Ci świetnie i wałach wygląda w nim prześlicznie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń