sobota, 8 lutego 2020

Zamówienie na Luty i niespodziewany prezent




Witajcie:)
dziś opowiem wam o paczce, która przyjechała do mnie z modelem do pomalowania.
Paczek od zamawiających dostałam tyle, ze nie jestem w stanie policzyć, jednak raz na jakiś czas pojawia się taka, która zupełnie mnie zaskakuje. To właśnie taki przypadek :)...



Przesyłka zawierała oczywiście model, któremu mam zmienić maść. Będzie kary z gwiazdką na czole, wedle życzenia jego właścicielki. 


Przyjechał do mnie ze zmodyfikowaną grzywą, nie jest to moje dzieło :). Musiałam wyrównać wyżłobienia po skalpelu i pogrubiłam mu ogon u nasady, by bardziej pasował do nowego wizerunku. Dopiero po tych wszystkich zabiegach i standardowym preppingu model mogłam zagruntować i obecnie czeka na kolor bazowy.


Jednak to nie model był najbardziej zaskakującą częścią paczki. Zaraz po jej otworzeniu ukazał się moim oczom pięknie napisany list... oraz nieoczekiwany prezent <3...


Byłam w niemałym szoku, gdy w przesyłce odnalazłam drugi model, który był dla mnie.
Ogier arabski schleich wydał mi się super uroczy w takim wydaniu



Wzór rabicano jest zrobiony bardzo porządnie, włosek po włosku z zachowanym kierunkiem wzrostu a maść kara jest miejscami wypłowiała.


Podobają mi się także podkowiaki od podków, drobiazg a nadaje fajnego realizmu :).



Oczy są szczegółowe i nabłyszczone, koń wygląda na bardzo skupionego i zaciekawionego.


Zdarzało mi się otrzymać jakieś drobne, śliczne upominki jak kantarki, uwiązy, czy modele body, jednak jeszcze nigdy nie otrzymałam w prezencie customa i to tak fajnej jakości :), uwielbiam go i z pewnością zajmie miejsce na mojej półce...

4 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać aż zobaczę pierwszego konika po przeróbce - zapowiada się znakomicie!
    Co do drugiego to nigdy z taką maścią się nie spotkałam, bardzo oryginalnie! Pozdrawiam i zapraszam do siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy z niecierpliwością na efekty końcowe klaczki. Ogierek arabski znakomicie się prezentuje w maści rabicano.
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)
    Zapraszam również tutaj: https://stajnia-pegaz-studio.blogspot.com/

    Ps. Zapraszam Cię serdecznie Karrosi do zobaczenia mojego konkursowego konika, którego Ty pomalowałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To cudowny prezent! Brawo dla pomysłowości i serca jego autorki ;) Już nie mogę się doczekać końcowego efektu customa!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze miło dostać prezent :) Gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń