wtorek, 18 lutego 2020

Źrebna klacz arabska firmy Mojo


Witajcie :)
Dziś na blogu ponownie model firmy Mojo. Jest to drugi po wałachu fryzyjskim i zarazem ostatni model tej firmy jaki mam obecnie w kolekcji. Jest on niezwykle nietypowy i unikalny, na tyle unikalny, że zapragnęłam mieć jeden egzemplarz na własność...



Przedstawiona jest tutaj klacz arabska wyrzeźbiona (tak jak wałach fryzyjski) przez Annę Dobrowolską-Oczko (Horse and Bird). I nie było by w tym nic nadzwyczajnego, wszak modeli przedstawiających konie arabskie mamy całe mnóstwo, gdyby nie fakt, że ta klacz jest ciężarna :). 


Jej wielki brzuszek nie jest wynikiem objadania się sianem i cukierkami dla koni a ciąży i to juz w całkiem zaawansowanym stadium. 


Rzeźba jest bardzo ładna i dobrze odwzorowuje cechy rasowe. Kopyta maja strzałki a jedno uszko odchylone jest do tyłu. 


Na leżąco i z góry doskonale widać jak wielki ciężar dźwiga klacz ;)...


Malowanie nie jest zbyt dokładne i zbyt ładne, ale widzę w niej wielki potencjał i mam przeczucie, że jako custom była by zniewalająca :). 


Model zagościł w mojej kolekcji dzięki Monocerus.pl

2 komentarze:

  1. Musze ją koniecznie zakupić... Przemalowałabym ją na maść siwą w hreczce :)
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)
    Zapraszam również tutaj: https://stajnia-pegaz-studio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Pani Anna "projektuje" modele dla dzieci, bo niektóre firmy wypuszczają na rynek straszne potworki.

    OdpowiedzUsuń