niedziela, 4 kwietnia 2021

Carlito Jove CollectA TWH Custom


Witajcie :)
Dziś na blogu rozgościł się przeuroczy Carlito i jego piękna maść :D


Ogierek otrzymał ode mnie imię Carlito Jove i znajduje się w mojej prywatnej kolekcji.


Jest to model wyprodukowany przez firmę CollectA i przedstawia źrebaka rasy Tenneesee Walking Horse (TWH)


Jako OF jest maści karej i nie wyróżnia się niczym szczególnym.


Ja postanowiłam nadać mu przykuwającą oko maść blue roan tobiano (srokaty kary deresz)


Carlito jest jeszcze młodziakiem i na jego karej główce widać sporo źrebięcej brązowo-wypłowiałej sierści, którą niebawem zrzuci :).


Na jego głowie widnieje także mała odmianka w kształcie gwiazdki.






Do stworzenia jego maści użyłam pigmentów ziemnych, pasteli, kredek akwarelowych oraz farby akrylowej do detali i łat. 









Bonusowo bardzo wiosenne zdjęcia Carlito wśród fiołków :)





8 komentarzy:

  1. Prezentuje się cudownie. Bardzo mu do pyska do tych fiołków ;).
    Pozdrawiam, Katarzyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! I dziękuję teraz już wiem na jaką maść przemalować mojego źrebaka ale chyba nie zrobię mu łat :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo efektowna maść, więc popieram wybór, chętnie obejrzę skończony projekt <3

      Usuń
  3. Wygląda super :3 Rozpływam się nad oczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziękuję <3 oczy są najważniejsze w całym modelu :)

      Usuń
  4. Cudowny! Ta odmianka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń