piątek, 28 maja 2021

Artist Resin Komandor & Komandor V.2, ogiery andaluzyjski oraz fryzyjski


Witajcie, dziś na blogu porównanie dwóch AR-ek, Komandora oraz Komandora V.2


Obie rzeźby pochodzą od tej samej artystki, Eleny Kraval. Pierwszą z nich przedstawiającą ogiera andaluzyjskiego opisywałam już na blogu, druga Arka wykonana została na moldzie pierwszej i przedstawia ogiera fryzyjskiego.


Obaj panowie zostali nazwani firmowo przez Kraval jako Komandor oraz Komandor V.2 (wersja druga).
Jak widzicie fryzyjczyk jest brązowy, ponieważ stoi już u mnie w podkładzie i będzie malowany portretowo na kasztana :). 


Ponieważ zjawił się u mnie kilka miesięcy przed andaluzem miałam więcej czasu by przygotować go pod malowanie. 


Choć obie AR są w identycznej pozie, to nie ma wątpliwości która jaką rasę reprezentuje. Fryzyjczyk jest dużo masywniejszy w obrębie klatki piersiowej, szyi i nóg. Posiada niesamowicie gęstą i długą grzywę oraz nowy dużo ładniejszy ogon niż jego poprzednik :). 


Nie obyło się jednak bez mojej ingerencji, ponieważ fryzyjczyk miał jedną wadę - bardzo szeroki pysk. Odległość między chrapami była taka sama jak odległość między oczami co nadawało mu wygląd nieco muminkowaty :D. Pysk miał więc cięty wzdłuż i zwężany.
W oryginale posiadał także dwie róże w grzywie, których pozbyłam się w pierwszej kolejności. 
Po tych przeróbkach ogier odzyskał proporcje głowy i teraz cieszy moje oczy :).


Obie żywice znajdują się w mojej prywatnej kolekcji :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz