sobota, 29 maja 2021

Schleich Arabian mohair custom - fleabitten grey


Witajcie :)
W tym miesiącu stworzyłam 4 siwe customy i dziś przedstawię wam pierwszego z nich


Ogier arabski firmy Schleich trafił do mnie jako prezent-gratis w stanie body z odłamaną nogą


Postawiłam biedaka na nogi jednocześnie zmieniając nieco pozę lewej przedniej nogi na mocniej zgiętą.


Postanowiłam także, że zrobię go w moherku, żeby wydobyć z tego modelu jak najwięcej piękna.


Wybrałam maść siwą w hreczce, bardzo typowa dla rasy arabskiej. Maścią bazową jest zaś maść kasztanowata.


Arabek otrzymał długą jedwabistą grzywę i ogon o niskiej gęstości włosia, ponieważ rasa ta nie słynie z dużych objętości :).


Dodatkowo grzywa jest pofalowana jak świeżo rozpleciona po warkoczach, ponieważ w realu konie z długimi grzywami najczęściej mają na co dzień pozaplatane grzywy, które rozpuszcza się jedynie czasami do sesji zdjęciowych i innych wyjątkowych okazji.






Arabek posiada odmiany na 3 nogach, a na prawej przedniej nodze kopytko jest dwukolorowe.



Na pysku znajduje się odmiana sięgająca dolnej wargi.




Ponieważ nie zbieram modeli firmy Schleich, ogier będzie poszukiwał nowego domu :). 

 

3 komentarze:

  1. Chyba po raz pierwszy widzę figurkę konia Schleich, który ma zrobiony moher. Bardzo mu do pyska w takiej wersji. Jest taki słodziutki :3.
    Pozdrawiam, Katarzyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal jako mold mi się nie podoba, ale w tej maści wydobyto z niego całe jego piękno ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż mogę powiedzieć, jest zjawiskowy.

    OdpowiedzUsuń