środa, 13 października 2021

Artist Resin Kladruber stallion (Chronos Miniatures) - Maximo

Witajcie :)

Dziś na blogu jedna z moich prywatnych żywiczek w kolorkach.


Maximo jest niewielką żywicą w skali 1:30 wyrzeźbioną przez zbiorowych artystów zwanych "3D crew Chronos" pracujących dla firmy Chronos Miniatures. 


Chronos Miniatures wykonują przede wszystkim rzeźby żołnierzy, wojowników, postaci baśniowych a także rzeźby koni i innych zwierząt (wielbłądy,osły). 


Firmowa nazwa Maximo to Animal: Horse №6 i nie ma na stronie przypisanej rasy.


U mnie jest mleczno siwym ogierem kladrubskim z chrapką i lekko pasiastymi kopytami. 


Modele firmy Chronos przychodzą w częściach, jak puzzle, i trzeba je samemu poskładać :). Jest to zapewne kwestia ekonomicznego użycia żywicy do drukarek 3D, ale pozwala także na łatwiejszy prepping np. między nogami.


Maximo mimo niewielkich rozmiarów jest bardzo szczegółowy. Ma pięknie zaznaczone mięśnie, żyłki i ścięgna. 


Mimo na pozór monotonnej maści jaką jest mleczno siwa, włożyłam w tę malutką rzeźbę mnóstwo detali, jak szczegółowe oczy, puszyste wnętrze uszu czy rzęsy :). 


Cała sierść wykonana jest zaś techniką włoskowania. 






Podstawka, którą prezentuje Maximo wykonana została przeze mnie. Nie posiada podstawki fabrycznie, więc postawił przede mną wyzwanie zaprojektowania i stworzenia własnej :).















Maximo należy do mojej kolekcji prywatnej, jeśli marzy wam się posiadanie własnego egzemplarza lub innego modelu od Chronos Miniatures podrzucam link: klik :). 


 

2 komentarze:

  1. Mimo tej zwykłej maści, to i tak widać wiele szczegółów – szczególnie zachwycają mnie kopyta i chrapka c:
    A z jakiego materiału i jak została wykonana podstawka? Bo wygląda genialnie, jak firmowa :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Jaki piękny! Nie mam słów! I ten szary kolor przebijający się spod białej sierści! Oczy! Chrapeczka! Podkówki! Uwielbiam kladruby! Są na trzecim miejcu mojego rankingu ulubionych ras! ;-) Na pierwszym marwari, na drugim konie kińskie - czekam aż zrobisz kiedyś te rasy :-)

    OdpowiedzUsuń