sobota, 30 listopada 2013

Kawecan z lonżą oraz pas do lonżowania z padem

Mój najnowszy projekt, z którego jestem wyjątkowo dumna :). wyjątkowo realistyczny zestaw, wykonany z czarnej skóry ekologicznej. Kawecan posiada 3 kółka do przypinania lonży i srebrne zdobienia, zapinany z boku - wielkość regulowana.
Pas do lonżowania wykonany z dbałością o wszystkie szczegóły, posiada aż 9 kółek do mocowania wszelkich pomocy, takich jak wypinacze, albo wodze pessoa. Popręg regulowany, pod spodem poduszki odciążające kręgosłup. Do tego profilowany, zielony pad z obszyciem. Zestaw prezentuje zarówno na Merlinie, jak i na Maćku.
Cena: 20zł








3 komentarze:

  1. Naprawdę ładny ten kawecan i pas do lonżowania! :)
    Przy tobie czuję się jak beztalencie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ja tak nie uważam, wystarczy trochę poćwiczyć, trochę poniszczyć, trochę popróbować i wszystko można wyczarować :) więcej wiary...

      Usuń
  2. Ja też ostatnio zabrałam się za kawecan dla schleich'ów , naprawdę fajny zestaw szczególnie zachwycił mnie pas :)
    Pozdrawiam
    http://stadninaschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń