poniedziałek, 11 maja 2015

Marcepanowy konik :)

Dziś post może nie zwiazany z modelarstwem, ale z końmi jak najbardziej ;).
Taki oto prezencik przyjechał do mnie aż z Węgier:








Ręcznie wykonany konik z marcepanu, pycha! :D

Konik jest (choć właściwie to był ;) ), maści gniadej z bardzo gęstą i długą grzywą sięgającą mu aż do kopyt, równie gęsta była grzywka i ogon. Miał zaznaczone słabizny oraz mięśnie piersiowe, kasztanów oraz strzałek brak xD... Te lekkie niedociągnięcia rzeźbiarskie zrekompensował jego pyszny migdałowy smak i aromat ^^, a powiedzenie "zjadłbym konia z kopytami" nabiera w tym kontekście zupełnie innego wyrazu :)

5 komentarzy:

  1. Ładniutki :)
    Choc ja maku do jedzenia nie lubię, aż mi sie ten tort z makiem przypomniał.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maku? Marcepan jest robiony z migdałów, orzechy takie ;)

      Usuń
  2. Cudowny :)
    Aż bym go zjadła mmmm *.*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :) widzę, że bardzo smakował ;)
    PS: moglabyś spojrzeć na mój zestaw?http://5gwiaazdek.blogspot.com/2015/05/zestaw-na-skale-cl-prawie-kompletny.html?showComment=1431286229367#c5831302812300262844
    Pozdrówki! A koń THW z Collecty jest dalej w trakcie siwienia???

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Musiał być też pyszny :3 Choć mi zawsze szkoda zjadać figurki :P
    U mnie nowa notka - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń