czwartek, 29 października 2015

Custom CollectA mini szetland + bonus

W pierwotnym zamyśle Pequeña miała wysiwieć, nie wyszło to jednak w tak oczywisty sposób jak by się mogło wydawać, bo suma sumarum Pequeña stała się tarantem :)


Wydaje mi się, że pasuje jej ta maść, model uzyskał taką "lekkość" ... nawet nie wiem jak to opisać, po raz 5 piszę i kasuję to co napisałam bo ciężko jest mi przelać własne odczucia a sowa "urocza" i "słodka" nie do końca oddają to co chcę powiedzieć :)




Jest to odmiana tarantowata - leopard, choć kropeczek ma zdecydowanie mniej niż Novia (Knabstrup). 
Znałam przypadek (realny), gdzie koń na pierwszy rzut oka mleczno-siwy w rzeczywistości był opisany jako tarant-leopard. Dlaczego? Z powodu 2 lub 3 plamek na karku pod grzywą i 1 pod brzuchem ^^. 


Są też leopardy tak "gęste", że więcej na nich czerni niż bieli.


Ja chciaam zachować jak najwięcej bieli, więc Pequeña jest tylko przyozdobiona porozrzucanymi niedbale centkami.



Na zdjęciach poniżej razem z Novią




i mały bonus:

błękitny zestaw nauszniki i czaprak. czaprak jest profilowany, muszę go lepiej obfotografować na koniu :)




8 komentarzy:

  1. Kuceł,jednym słowem słodki ^^. Fajnie,że ma tak mało kropek,bo to jej nadaje niepowtarzalności :). Customy wychodzą Ci już fenomenalnie,powinnaś pomyśleć od założeniu własnego studia :D. Ja również posiadam tą kucynkę w maści siwej jabłkowitej i po prostu ją uwielbiam :). Komplety jak zwykle pierwsza klasa,czekam na zdjęcia na modelach :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh dziękuję, aż mam motylki w brzuchu czytając takie komentarze :). A studio miała bym zaiście wyjątkowe: "Karrosi Custom's Studio- tylko jasne maści", jeszcze by mnie oskarżyli o niepoprawność polityczną ;D.
      Już do ciebie zaglądam :)...

      Usuń
  2. Urocza :3
    Akcesoria piękne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kucynce w nowej maści zdecydowanie do pyska. Oj widzę, że białe stadko się powiększa :D Jak to jest mieć na półce 80% siwków?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewybornie ;), moje oczy się radują za każdym razem gdy spoglądam na półkę :D Reina tylko taka ciemna (grullo) i się wyróżnia, ale ona chyba taka zostanie...chyba ;). Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Kucyk przepiękny! Bije urokiem, bardzo mi się podoba :D
    Czapraczki i nauszniki - świetne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka urocza ♡♡♡ Pzdr i fajnie Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny CM ♥ nauszniki i czaprak super ;D talent <3 pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń