wtorek, 17 czerwca 2014

Filmy z zawodów i treningi

Z treningowych zmagań, trudności,sukcesów i radości, gdy coś wyjdzie tak jak powinno :).
Miłego oglądania :)



Z zawodów:

Mam nadzieję, że się filmy wgrały i wszystko działa :), ten z zawodów otrzymałam w prezencie, więc tym bardziej jestem dumna z efektu jaki wyszedł :) 
Ciesze się z tego co osiągnęłam i jednocześnie chylę nisko czoło przed wszystkim co muszę poprawić i udoskonalić i wiem ,że to uczucie będzie mi towarzyszyć tak długo, jak długo będę uprawiać jeździectwo :).

"Żaden dobry jeździec, którą swoją sztukę posiadł należycie, nie ma siebie za doskonałego."
St. Bereza

4 komentarze:

  1. Gratulacje raz jeszcze! Podziwiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ciepło się na sercu robi jak się czyta takie słowa :)

      Usuń
  2. Gratki (znowu...) Zazdroszczę ci, że mogłaś wziąć udział w zawodach. Zaczęłam jeździć ok. 7 lat temu ale przez fundusze i brak czasu rodziców nie mogłam szlifować swoich umiejętności :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to doskonale ( moja rodzina nie ma nic wspólnego z końmi). Zaczęłam jeździć regularnie, kiedy zaczęłam sama na siebie zarabiać. Nie poddawaj się, wszystko jeszcze jest do nadrobienia, jeśli tylko nie zrezygnujesz z marzeń :). Trzymam za ciebie kciuki.

      Usuń