wtorek, 21 czerwca 2016

Wrocławskie spotkanie kolekcjonerów - 18 czerwca - relacja i zdjęcia

Dziś relacja ze spotkania kolekcjonerów we Wrocławiu :). 
Jako, że impreza odbyła się "na moim podwórku" zabrałam dziewczyny (Lilithija i Amalltea) do jednego z najładniejszych Parków Wrocławskich - Parku Południowego.


Dziewczyny przyniosły ze sobą istne cuda, był Valegro, Sunny, Picasso, i nawet zjawił się Czesiek ;); były maleńkie Stablemates i dwa piękne Classics...


konie rozbiegły się nad brzegiem jeziora szukając najlepszego miejsca i najlepszej trawy


Moje konie trzymały się we własnym dobrze znanym sobie stadku, nieco onieśmielone taką ilością gości :).






Co wrażliwsze konie Lil przyjechały w derkach, w końcu w pogodzie straszyli deszczem, przezorny zawsze ubezpieczony ;)...


Na szczęście jednak deszcz nie spadł aż do końca spotkania. Świeciło bajeczne słońce, jakby specjalnie dla nas i na potrzeby sesji :). Gdy się rozjechaliśmy w swoje strony nad Wrocławiem przetoczyła się gromka burza z piorunami i ulewnym deszczem.. jak dobrze, że tramwaj zatrzymuje mi się pod domem ;D... ale to już inna historia, wróćmy do koni :)


Jak widać źrebięta nie mają tyle cierpliwości i ustać w miejscu nie mogą. Wszystkie konie poszły na sesję a te beztrosko baraszkowały na uboczu, w końcu na zabawę każda pora jest dobra ;D






Poniżej piękna arabka w skali Classic, custom od Amalltea. Zrobiłam jej dużo zdjęć, bo wciąż zastanawiam się nad tym modelem u siebie...











A tu już pozujący trzej muszkieterowie ;), gwiazdy spotkania, każdy chciał być najważniejszy. Prężyli się panowie przed obiektywem aż miło ;)...






Haflingerka Classic od Lil's ze spokojem obserwowała strojących piórka jak dumne pawie ogierów, widocznie na niej nie robili specjalnego wrażenia, możne dlatego, ze nie ta skala ;D...









Mój Sultan wykazuje dużą fotogenicznosć :)


Ogier barokowy pinto od Lil's



Sunny ciągle w biegu, niespokojna dusza, trzeba było się nieźle za nią nabiegać by ustrzelić jej zdjęcie ;)...





Picasso na piedestale :D







Zimnokrwisty przystojniak przyjechał na spotkanie w eleganckim wyjściowym rzędzie paradnym autorstwa Lil's




Gdzie dwóch się kłóci tam trzeci korzysta :D...


Cudny maluszek: custom Stablemate od Lil's



Rząd do jazdy na oklep wykonany przez Lil's


Przyjazne wąchanko czy próba dominacji ? Nie jestem pewna ;)...











i na koniec Valegro solo :)...


Super konie, super atmosfera, super miejsce, super warunki pogodowe (na czas sesji ;) ). Bawiłam się wybornie, dzięki dziewczyny i mam nadzieję, że powtórzymy spotkanie w czasie wakacji :)
Karrosi

3 komentarze:

  1. Super zdjęcia lubię oglądać takie
    sesje w plenerze :) widać , że
    było miło ;)
    Pozdrawiam !!!

    Equinox/Tamara

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje koniska na twoich zdjęciach wyglądają bosko* *. Arabke polecam jak najbardziej ma baba potencjał ^~^
    Nie musisz dziękować ją również bawiłam się wyśmienicie i koniecznie trzeba będzie to powtórzyć ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę! Te konie są prześliczne. Sułtan wyszedł bajecznie, każdy Twój konik wyszedł tak, że o mało bym się z krzesła nie zwaliła! Sceneria przepięknie dobrana jak i same modele. Modele Twoich koleżanek też pięknie się prezentowały! Arabka... Łał, kara! Uwielbiam araby! :)
    Mam nadzieje, że miło spędziłaś ten czas ♥
    Pozdrawiam serdecznie i prosiłabym o kolejna dawkę takich spotkań! Praca jest o 100 razy lepsza z eskorta :D
    Nigdy tu nie pisałam, używałam innego kota (Emma Granger). Na tym koncie posiadam bloga, zapraszam! Czekam na kolejne posty zwalające z nóg!!!!!
    Keira Sparrow

    OdpowiedzUsuń