niedziela, 20 marca 2016

Custom w skali Breyer Traditional - Merlin

W dzisiejszym poście pokażę wam ukończonego nareszcie customa w skali Breyer Traditional :)


Ciesze się ogromnie, że podjęłam to wyzwanie, bo Merlin zmienił się nie do poznania i nawet z miją pierwszą w życiu grzywą jakoś dałam sobie radę.


W pierwotnym zamyśle, miał być siwy w hreczce, jednak ostatecznie padł wybór na siwo jabłkowitego z ciemnymi kończynami oraz czarną grzywą i ogonem. 


Oczy Merlina posiadają ciemno brązową tęczówkę oraz podłużną czarną źrenicę.




Pysk jest przyciemniony z różową plamką na chrapie. 

Grzywa jest krótko przystrzyżona, przerzucona asymetrycznie na jedną i drugą stronę szyi, grzywki nie przystrzygłam, zostawiłam naturalną ;).


Ogon pozostawiłam w oryginale, z powodu koloru i dobrej jakości niezniszczonego włosia.

Na koniec jeszcze zdjęcie przed i po :)



Jak wam się podoba? Bo mi bardzo :).
Lubiłam starego Merlina, ale nowego lubię jeszcze bardziej :D.
Na koniec jeszcze film, ostatni już z serii: Breyer Traditional scale model horse custom

i jeszcze mały off topic :). W ramach urodzin moja pokaźna domowa biblioteczka powiększyła się o trzy wyśmienite tytuły ^^...

a także przypomniało mi się, że mam kredki ;D... ciężko się oprzeć takim pięknym kolrowankom :).


Pozdrawiam! :)




13 komentarzy:

  1. Nie no,Merlin zmienił się nie do poznania i co najważniejsze na lepsze ^^! Wygląda teraz oszałamiająco i powtórzę to po raz tysięczny i na pewno nie ostatni powinnaś sie zacząć zajmować robieniem customów maści siwej na zamówienie :D! Jabłuszka,ktore ma Merlin są po prostu bezbłednie wykonane,wygląda teraz jak TOP MODEL <3! Pozdrawiam i zapraszam na n/n :):equestrian-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za spam,ale zapomniałąm o rysunkach ;). Są cudowne,takie niespotykane i jedyny w swoim rodzaju :D! Gdzie znalazłaś inspiracje do namalowania właśnie takich koni :)? Jeszcze raz pozdrawiam :).

      Usuń
    2. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :), co do kolorowanek, to oczywiście mojego pomysłu są kolory i pomysł na ich dobranie. Takie kolorowanki można znaleźć w Internecie lub kupić w postaci książek :). Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Co wpisałaś ze znalazłaś takie kolorowanki?

      Usuń
    4. Vanessa Kuleszko: "kolorowanki dla dorosłych konie", albo "adult coloring pages horses" :), miłego kolorowania ;)

      Usuń
  2. Jak już pisałam na yt, Merlin jest istnym arcydziełem i naprawdę stworzyłaś cudeńko. Pomyśleć,że taki niepozorny lalkowy koń może stać się wykwintnym modelem...spełniłaś,że stało się to możliwe. Teraz moim zdaniem wygląda on jak kon pełnj krwi... W sumie kojarzy mi się z koniem wyścigowym jak i ze skoczkiem. Jednak znająć twoje umiejętności do tworzenia akcesorii jestem pewna,że będzie świetnie prezentował w nowych zestawach ujeżdzeniowych,skokowych,wyścigowych,crossowych,tych rodem z odległego Egipty,westernie i wiel wielu wielu innych. Nie,naprawdę podziwiam...
    Rysunki piękne,uwielbiam takie mistyczne konie :)
    Zapraszam na n/n
    MÓJ BLOG(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :D zapewne niedługo zaprezentuję na nim coś nowego, ładny model to żródło nowych inspiracji :). Pozdrawiam i na pewno zajrzę do ciebie :).

      Usuń
  3. Przepiękny custom ! Ożył w nowej maści. Gratuluję tak dobrego wykonania. Wszystkie trzy książki oglądałam na żywo, bardzo mi się podobały.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny custom! Wygląda cudownie! :) Fajnie wyszedł, nowa odsłona Merlina jak najbardziej na plus :P
    Pozdrawiam!
    ps. Również się wciągnęłam w kolorowanki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kolorowanki wciągają okrutnie ;D , do tej pory mam obolałe opuszki, ale to takie fajne ;)...

      Usuń
  5. Śliczny! Merlin rzeczywiście zmienił sie nie do poznania *.*
    Oczywiście teraz wygląda lepiej :)
    Książki wyglądają bardzo ciekawie ^^
    Co do kolorowanek to zgodzę się ,bardzo wciągające :D
    Pozderki
    Roxy ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci wyszedł!
    Talencik! ^^
    Ja nie lubię malować figurek koni. XD
    Pozderki i zapraszam do mnie - na 100% jutro polecę Twój blogasek!
    Pa!
    Pozderki i życzę kolorowej Wielkanocy!
    Art

    OdpowiedzUsuń