środa, 9 marca 2016

CollectA Thoroughbred mare custom - perlino

Dziś custom klaczy pełnej krwi angielskiej (Thoroughbred) :)


Klacz została przemalowana z maści karej na maść perlino (perłowy)


Maść perlino jest maścią rozjaśnioną z maści gniadej. Więcej o tym w moim filmiku na końcu posta oraz na Facebooku :). 


Z racji genetyki jest ciemniejsza niż cremello, ponieważ cremello jest rozjaśnieniem innej podstawowej maści. Konie perlino mają różową skóre, błękitne oczy oraz kremowe kopyta. Grzywa i ogon są ciemniejsze niż reszta ciała (od beżu cappuccino po rdzawo rudawy), ciało jednolicie kremowe.













Na zdjęciu poniżej porównanie z koniem siwym. Siwe konie mają ciemną, szarą skórę co często dobrze widać na chrapach i wokół oczu, gdzie jest mniej włosia :). 


Widać tu dobrze różnicę w odcieniu sierści. 


a na koniec filmik: (uwaga! Ostrzegam, rozgadałam się xD)

Klacz nie ma jeszcze imienia. Jeśli macie jakieś propozycje (hiszpańskie! :) ) możecie pisać w komentarzach, może akurat pomożecie mi złapać wenę i naprowadzicie na jakieś świetne imię ;).

Pozdrawiam! :D

4 komentarze:

  1. Piękna klacz. Niestety nie mam pomysłu na imię klaczy ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna klacz :)
    Pobawiłam się trochę tłumaczem Google i nawet fajnie brzmi imię Dulce - Słodka. :) no i jeszcze Belleza - Piękna ;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Supcio :3 Imiona: El único - Jedyna lub Niza - Miła...

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudowna klacz <3. Customy powtórzę to po raz setny i nei ostatni wychodza Ci nieziemsko <3. Czy masz w swojej kolekcji jakiegoś siwka w hreczce :)? Co do imiona co powiesz na Latte? Wiem,że po włosku,ale pasuje do niej to imię ;). Pozdrawiam i zapraszam na n/n: equestrian-fashion.blogspot.com
    P.S.Przepraszam,że nie komentowałam postów,jednak ostatnio na jakiś czas znikłam ze świata blogowego :/.

    OdpowiedzUsuń