środa, 2 marca 2016

Przerabianie Merlina na custom - rozpoczęte!

Długo się do tego zbierałam... bardzo długo...


zapowiadałam to kilkukrotnie, potem odpuszczałam na jakiś czas z powodu natłoku zajęć, potem znów do tej myśli wracałam, analizowałam, przymierzałam się...


Aż postanowiłam ,ze jestem gotowa podjąć to wyzwanie i nadać Merlinowi nowe wcielenie :)


Na zdjeciach Merlin już bez floku i bez grzywy, ogon zostawiłam, bo mam przeczucie, że może pasować do nowej maści :)


Wstępnie "oszlifowany", zmatowiony, wygładzony, czeka na bazę... a już teraz wygląda lepiej :).



Trzymajcie kciuki za powodzenie tej niełatwej misji, a poniżej zostawiam dla was 2 filmy z postępów prac nad Merlinem:




3 komentarze:

  1. Kurczę, teraz już jest z niego przystojniak, a co dopiero pod koniec! :D Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda, mimo że to początek! :)
    Mam identycznego od kilku lat - dodam jego zdjęcie na mojego bloga, więc wpadaj! ;)
    Cóż powodzenia życzę, i nie mogę doczekać się gotowego customa.

    Pozdrawiam,
    Paulina.

    http://dreamsmeadow3.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda, mimo że to początek! :)
    Mam identycznego od kilku lat - dodam jego zdjęcie na mojego bloga, więc wpadaj! ;)
    Cóż powodzenia życzę, i nie mogę doczekać się gotowego customa.

    Pozdrawiam,
    Paulina.

    http://dreamsmeadow3.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń