czwartek, 4 sierpnia 2016

Czerwono-złote ogłowie na skalę Little Bits

Wspominałam jakiś czas temu, że dostałam piękną czerwoną skórę?

Wtedy posłużyła mi do zrobienia zestawu portugalskiego, dziś pokażę wam ją w wersji mniej egzotycznej, jednak trudno pozbyć się egzotyki przy takim kolorze :)


Ogłowie nachrapnikowe, w pełni regulowane, zdobione złotymi elementami.


Naczółek przypomina mi ozdoby jakie noszą konie Marwari i Kathiawari.



Jeśli macie chrapkę na to ogłowie, zostało ono przekazane jako nagroda w konkursie :).
Więcej o tym na moim FP na Facebooku.


W tym tygodniu powinien pojawić się jeszcze jeden post, porozmieszczam was trochę zanim znów wyjadę w świat :).
Trzymajcie się, pa!

7 komentarzy:

  1. Ale model się w nim ślicznie prezentuję :)
    Ogłowie bardzo ładne. A robiłaś kiedyś ogłowie z wytokiem lub
    zestaw do zaprzęgu ??
    Pozdrawiam i miłych wakacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak robiłam ogłowie z wytokiem podpinanym do napierśnika ale na skalę Traditional, jeszcze nigdy na LB :). A co do zestawu zaprzęgowego, obawiam się, że nie cieszyłby się zbyt dużym zainteresowaniem wśród kupujących a ja zaprzęgu nie mam, nie było by do czego podpiąć konia ;).

      Usuń
  2. Nawet takie ogłowie jest czarujące! Na pewno się go wykorzysta do zawodów! 😄 A z jakiego materiału wykonujesz akcesoria, w szczególności igliwia? Próbowałam włóczką, ale efekt nie jest tak piękny, jak w Twoim wykonaniu 😐
    Pozdrawiam serdecznie i niech Ci miliony pomysłów nawiedza umysł 😀
    Czekam na Tee super komentarze!
    Helena 💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jest to co robisz masz talent :)
    Piękne to ogłowie czekma na więcej takich cudów.
    Pozdrawiam !!! zajrzysz do mnie https://navyschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne ogłowie, czerwony kolor zdecydowanie pasuje temu modelowi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam umiejętność robienia akcesoriów na tę skalę, bardzo mu ładnie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam umiejętność robienia akcesoriów na tę skalę, bardzo mu ładnie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń