piątek, 23 grudnia 2016

CollectA Lusitano Stallion custom - Dynamico

Witajcie świątecznie :) 
Dziś post o moim najnowszym customie, który, aż wstyd się przyznać, miał być na sprzedaż a zostaje ze mną :)

Wybrałam dla tego ogiera maść light dapple grey (siwo-jabłkowitą) z odmianami na wszystkich 4 nogach i szeroką odmianą na głowie.



Ogier ma białą grzywę i ogon, jabłuszka na całym ciele, oraz niepigmentowane chrapy. 





Szeroka odmiana na głowie z lewej strony konia zachodzi na oko, więc jest ono koloru niebieskiego (rybie). Prawe oko jest ciemno-brązowe :).


Kiedy tworzyłam custom Luzytana nie spodziewałam się,  że aż tak mi się spodoba w tej maści. 
Otrzymał imię Dynamico i nieodwołalnie zajął miejsce na półce z innymi moimi końmi. 


Mam nadzieję, że patrząc na jego zdjęcia zrozumiecie moją decyzję ;). 
Zdjęcia na różnych tłach, ponieważ rozpaczliwie szukałam dobrego światła w różnych miejscach pokoju by oddać naturalne barwy tego customu a dodatkowo bardzo się śpieszyłam przed wyjazdem i na dioramę niestety nie było czasu :(.


Dynamico napewno się pojawi jeszcze nie raz podczas moich sesji, chociażby z racji faktu, że pierwszy mój custom (ogier lusitano - Nieblo) był na tym samym modelu co Dynamico :).
Aż się prosi by porównać mój pierwszy custom z tym najnowszym.



Jutro Wigilia, więc życzę wam kochani, wielu pięknych modeli koni, tych wymarzonych i tych niespodziewanych, doskonałych customów, pięknych akcesorii, oraz spełnienia wszelkich końskich i nie koniecznie końskich marzeń  :).

Wesołych Świąt!


5 komentarzy:

  1. O ja, jaka piękność *o* Przyjmujesz może zamówienie na CM :D ?
    Wesołych Świąt ~♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję, na zasadach szczególnych. Pisz proszę na maila jeśli chcesz uzyskać więcej informacji :). 170niunia@wp.pl

      Usuń
  2. Ładny custom. Gratuluję talentu :)
    Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooooo matulu kochana! Bardzo lubię konie siwo jabłkowite, a tego ogierka zwłaszcza! Czekam na wyniki konkursu i mam do Ciebie pewne pytanie, czy zrobisz kiedyś post o cieniowaniu? Bardzo bym cię o to prosiła, ponieważ jak sama pewnie zauważyłaś, nie potrafię ładnie wycieniować konia! :( Może jest to wina pasteli? Zdradzisz nam swoją tajemnicę?
    Pozdrawiam.
    Wiola<3

    OdpowiedzUsuń