wtorek, 6 grudnia 2016

Siodło ujeżdżeniowe na skalę Little Bits

Dziś Bella testowała nowy zestaw ujeżdżeniowy pod okiem trenera Reda :)


Do siodła i ogłowia dobrałam dodatki w kolorze fioletowym, więc zarówno czaprak jak i naczółek są w tym kolorze.


Zestaw posiada wszelkie możliwe regulacje, zapinany jest na sprzączki.





Klacz którą trenuje Bella już wkrótce zmieni maść i przeznaczona będzie do sprzedaży :). 

Co dostaliście na Mikołajki? Jakieś nowe końsko-modelowe zdobycze? :) 
Ja dostałam nowe materiały do tworzenia customów (bo tak sobie zażyczyłam :) ) i jestem mega zadowolona, gotowa do tworzenia nowych maści ;D. ...

1 komentarz:

  1. Mi się wydaje że super by do tego modelu pasował żółty zestaw, fiolet trochę ciemny ale ładny :D Dostałam słodkie i maskotkę lisa: Leopold jest przeuroczy :D
    Czekamy na kolejne customy zatem :D

    OdpowiedzUsuń