czwartek, 26 kwietnia 2018

Custom ogiera dartmoor collecta


 Witajcie,
dziś jeden z moich najnowszych customów.
Ogier Dartmoor firmy collecta, na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć przemianę "przed i po"


Nareszcie siwek!
Z pełnym zapałem wróciłam do mojej ukochanej maści i obdarowałam kucyka Dartmoor siwo-jabłkowitą okrywą.


Ogier nie ma odmian na żadnej z nóg, za to posiada strzałkę na pysku zakończoną różową chrapką.



Kuc ma także szczegółowo namalowane oczy, wraz z białkiem, tęczówką oraz źrenicą.


Widzę własny progres w malowaniu jabłuszek, cieszy mnie to tak, że mam ochotę tańczyć na środku pokoju, kto tworzy własne dzieła, ten zrozumie tę euforię :). 
Możliwe, że w przypadku tego kuca nie zobaczycie tego co widzę ja, ale poczekajcie na post o ogierze hanowerskim, tam będzie porównanie bezpośrednie jabłuszek jakie robiłam kiedyś a jakie teraz.


Kucyk zyskał w nowym malowanu, świetnie wychodzi na zdjęciach, zupełnie jakby pozował do obiektywu :)




Na zdjęciu poniżej z ogierem hanowerskim, 
"maściowe bliźniaki" 
niby takie same a inne ;)


i mała wzmianka dla tych co nie śledzą moich postów Facebookowych:
do La Rosita Stable przybyły 3 nowe klacze
zostały zrecenzowane na YouTube
Jeśli ktoś chce się dowiedzieć o nich czegoś więcej, zapraszam na kanał:
"Karrosi-La Rosita Stable"
Link do unpackingu i recenzji klaczy: https://www.youtube.com/watch?v=Pe3F0KKsJrM


Na kanale także tutorial na wykonanie kantarów 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz