piątek, 27 kwietnia 2018

Custom ogiera Hanowerskiego Collecta


Witajcie!
Dziś custom, z którego jestem wyjątkowo dumna :)
Ogier ten był już przeze mnie malowany, gdzieś na początkach istnienia bloga, i teraz nadszedł dla niego i dla mnie czas, by przemalować go ponownie.
Ogier został przemalowany z siwej jabłkowitej na siwą jabłkowitą, można by powiedzieć, że to przecież to samo, ale zdjęcie "before and after" mówi samo za siebie.
Widać na nim doskonale jak rozwinął się mój warsztat i jakże prawdziwe jest powiedzenie, że trening czyni mistrza.
Do mistrza oczywiście puki co się nie umywam, ale ogromnie cieszy mnie własny progress... :) 


Jak juz wspomniałam ogier jest siwy jabłkowity.
Posiada dwie białe odmiany na tylnych nogach. Kopyta u nóg, na których występują odmiany są jasne, a te na których odmian nie ma, są ciemne.




Oczy hanowera namalowane są z wszelkimi szczegółam (białko, tęczówka, źrenica), pysk zakończony jest niepigmentowaną (różową), szeroką chrapką. 













Jak wam się podoba w takiej odświeżone wersji?
Ja napatrzeć się nie mogę ;)...

Na zdjęciu poniżej z maściowym bliźniakiem, kucykiem Dartmoor. 
Kto o nim nie czytał, zapraszam do poprzedniego posta :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz