wtorek, 30 kwietnia 2019

Z kwietniowych zamówień Safari Ltd. Abaco Barb custom



Witajcie :)
Dziś pokażę wam custom klaczy rasy Abaco Barb z firmy Safari Ltd.


Klacz robiona na zamówienie, więc nie należy do mnie, ja osobiście nie posiadam jeszcze w kolekcji żadnego modelu od Safari Ltd. więc miałam przyjemność przyjrzeć się z bliska jej przedstawicielowi :). 


Model ma dużo uroku i miłe dla oka proporcje, nie można mu także odmówić realizmu. Konie safari mają dość ostro zaznaczone policzki i mocną fakturę sierści wykonaną jakby pociągnięciami twardego pędzla. W preppingu złagodziłam tę strukturę, jednak nie usuwałam jej całkowicie. 

Faktura jaką więc widzicie na koniu nie jest śladem działalności czy pośpiechu moich pędzli a firmową sierścią :D


Klacz przemalowałam na maść appaloosa, według życzenia na taki sam wzór jak moją klacz brytyjską, którą opisywałam kilka postów wcześniej. 


 Do wykonania maści używałam pasteli, jedynie szczegóły kopyt i oczu wykonane są akrylami. 


 







4 komentarze:

  1. Piękny custom! Sama chętnie bym przygarnęła ^^
    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  2. Za ile robisz maść siwą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dziale zamówienia jest podany cennik (na górze strony), cena zależy od skali modelu i od odcienia maści siwej/jabłkowitości/hreczki itd.. Najlepiej napisać na karrosi.larositastable@gmail.com, wysłać zdjecia referencyjne, wtedy będę mogła podać wycenę.

      Usuń
  3. Jest przepiękna! Szukam tego modelu do kupna już dłuższy czas i nie mogę znaleźć. Czy ktoś zna stronę gdzie jest aktualna oferta? :/ Lub model na sprzedaż ma? 😅

    OdpowiedzUsuń