wtorek, 22 grudnia 2015

Nowy ogier w stadzie - custom CollectA morgan stallion

Przybył do mnie nowy ogier z wymiany za rząd jeździecki na skalę Little Bits. Ogier Morgan Bay o numerze katalogowym 88646. Pierwotnie wyglądał tak:
(oficjalne zdjęcie katalogowe firmy CollectA)

Jednak znacie moja słabość do siwków i z góry było przesądzone, że mój nowy nabytek zmieni maść na bardziej mi odpowiadającą ;). Efekty mojej pracy możecie podziwiać poniżej:


Tak spodobał mi się efekt końcowy pracy nad customem hanowerki, że postanowiłam powtórzyć ten efekt :).



Ogier jest mleczno siwy, grzywa i ogon są przyciemnione dosłownie o jeden ton.


Pysk przyciemniony, oczy i uszy także, chrapy zaróżowione.


Ogier przypomina mi teraz konia arabskiego ;). Otrzymał imię Sultán  z racji swojego egzotycznego i dostojnego wyglądu. 




Teraz zachwyca na mojej półce ;).

Jeśli ktoś ma ochotę na wymianę, lista koni, których poszukuję jest na FB :). Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Gratuluję modelu!
    Bardzo ciekawie musi wyglądać twoja półka pełna siwków ;) Ja dziś kupiłam klacz Knabstrupper i jestem nią zachwycona ;) Model Morgana również jest śliczny,a o wiele bardziej podoba mi się w twojej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Knabke też mam, nawet w oryginalnym malowaniu, co jest rzadkością u mnie ;), jest prześliczna, zgadzam się w 100%. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Czemu on musi być taki piękny? :)
    Pozdrawiam!
    PS: Jeszcze nie wstawiłaś bannera konkursowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, mój błąd XD
      Jednak wstawiłaś.

      Usuń
    2. wstawiłam, wstawiłam :D. Czekam na kolejny etap ;)

      Usuń
  3. Ja też mojego w pewnym stopniu przemalowałam ;3 tzn czarną akrylówką poprawiłam mu oczka.
    Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację modelu :). Jaki był w swojej podstawowej maści kasztan czy gniady? Ja posiadam gniadego,ale w tej maści to po prostu zachwyca. Gratuluję i po cichu zazdrosze talentu! Prosze Cię załóż studio z customami,bo mam parę modeli do przemalowania na siwki :D. A ty masz po prostu niesamowity talent! WESOŁYCH ŚWIĄT! Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S.Zdjęcia na modelu w halterkach się niedługo pojawią ;). Nie mam kiedy zrobić,dlatego to tak długo trwa xD.

      Usuń
  5. Gniadosz. Jeśli bardzo chcesz to mogę ci prywatnie przemalować, nie potrzeba do tego zakładać studia :). Możesz do mnie napisać w tej sprawie. Również wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń