niedziela, 20 grudnia 2015

Siodło wszechstronne black&camel - Traditional scale

Tak wiem, miało być o błękitnym zestawie z poprzedniego postu pod siodłem, ale tak się złożyło, że mam zdjęcia tego zestawu pod siodłem, którego jeszcze nie opisywałam, więc stwierdziłam, że warto jednak zacząć od siodła :).




Siodło zostało wykonane z połączenia 2 kolorów skóry, czarnej oraz tzw. camel, czyli jasno brązowej.


Ogłowie jest tym razem nachrapnikowe, ze zdobieniami na naczółku i nachrapniku.


To była moja pierwsza próba z nową skórką i uważam, że zdała egzamin :).

3 komentarze:

  1. Piękne siodło i ogłowie ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne siodło *-*. Genialne dopasowanie kolorów,a z tym zestawem prezentuje się wybornie <3. Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się tylko pytam... JAK? xD

    OdpowiedzUsuń