sobota, 19 grudnia 2015

Czarne siodło ujeżdżeniowe na Traditional

Długo nie mogłam dorwać się do Internetu, kto śledzi mnie na FB ten zna zarys sytuacji :). Wokół konkursu aż wrze, rozdanych jest już ponad 400 losów a uczestników jest zdecydowanie ponad wymagane minimum, cieszy mnie to ogromnie a kto się jeszcze nie zapisał nadal ma szansę ;).

Dziś w poście czarne siodło o profilu ujeżdżeniowym.




Do kompletu wedle życzenia został dodany żółty czaprak.
By wszystko się ładnie komponowało, ogłowie, a ściślej pisząc naczółek, ozdobiłam żółtym akcentem.



Efekt jest bardzo dobry, choć rzadko zdarza mi się, by do ujeżdżeniówki proszono o inny kolor niż biały lub ivory. :)



Mam bardzo duże zaległości, mnóstwo rzeczy do pokazania a słaby dostęp do Internetu. Naprawa komputera się przedłuża, więc jak tylko dopadnę Internet od razu wstawiam post ;). 
Trzymajcie się! :D


2 komentarze:

  1. Ah te internety,czasami naprawde potrafia irytowac. Cos o tym wiem xD. Mimo wszystko fajnie,ze wrocilas :). Siodło,jak zwykle cód,miód i orzeszki *_*. Jest śliczne takie dokładne. Czapraki również wspaniałe :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne akcesoria ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń