wtorek, 8 czerwca 2021

White grey Andalusian - LB CollectA custom - commission

 

Witajcie:)
Dziś na blogu zagościł model malowany na zamówienie i to na moją ulubioną maść :D



Jest to ogier andaluzyjski firmy CollectA w skali Little Bits


Miałam już okazję malować go na maść perłową palomino (Deoro) oraz również na siwą jako jednego z moich pierwszych customów w okolicach 2016 roku.


Model ten zaczęłam od ciemno szarej bazy i powoli włoskowałam ciepłym odcieniem bieli aż do pożądanego efektu. 


Dzięki temu powstało naturalne wrażenie szarej skóry pod białą sierścią.


Ogier jest czystej maści, tzn. bez żadnej nawet malutkiej odmiany. Grzywa i ogon są delikatnie kremowe, jak to się dzieje z białymi grzywami w realu od działania promieni słonecznych :).


Uwielbiam mleczne siwki, więc projekt ten sprawił mi dużo przyjemności tworzenia i smutno było odsyłać go z powrotem.


Z chęcią sprawię sobie taki egzemplarz jak skończę już 9833474 projekty, które mam w planach ;D...











3 komentarze:

  1. Ale śliczny! Wygląda jak żywy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile musiało być przy nim pracy... Jednak moim ulubieńcem na tym moldzie wśród Twoich customów jest zdecydowanie Deoro :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczny! Mimo, że bardzo lubię wszystkie maści, to jednak siwa we wszystkich możliwych odcieniach jest na pierwszym miejscu :3.
    Pozdrawiam, Katarzyna :)

    OdpowiedzUsuń