poniedziałek, 26 lipca 2021

Wizyta dawnego customa - Dominante w maści szampańskiej z 2019 roku


Po kilku latach odwiedził mnie pewien znajomy gość :)


Dominante miałam przyjemność malować w 2019 roku


przemalowałam go wtedy na maść szampańską  jako commission i opisywałam na blogu.


W tym roku jego nowa właścicielka zgłosiła się do mnie z pytaniem czy mogła bym wykonać drobne renowacje malowania, ponieważ okazało się, że nieco przeszedł przez te lata :). 


Skaz na malowaniu na szczęście nie było zbyt wiele (obtarcia na czubkach uszu, spodach kopyt, ślady po kantarze) i udało mi się je usunąć bez większych problemów. 


Całość malowania po odtłuszczeniu zabezpieczyłam dodatkową warstwą werniksu i Dominante na nowo może cieszyć oczy i zdobić półkę. 


Miło było gościć ten model na nowo w swoim domu i przekonać się, że po tylu latach nadal mi się podoba :D


Gdy go opisywałam w 2019 roku nie miałam okazji zrobić mu zdjęć studyjnych, więc tym razem nadrabiam.












 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz