niedziela, 28 listopada 2021

CollectA pinto mare - chestnut custom

Witajcie:)

Dziś przestawiam wam jeden z customów z mojej prywatnej kolekcji.

Model to klacz Pinto firmy CollectA (skala LB) wyrzeźbiona przez Deborah McDermott w 2014 roku.


Rzeźba jest bardzo przyjemna dla oka i szczegółowa, z pięknie zaznaczonymi zmarszczkami na wargach i pod pachami, ścięgnami na nogach (jak bardzo mi tego brakuje u modeli CollectA wyprodukowanych po 2015 roku), wyrazistymi rysami pyska.


Dla swojego modelu zdecydowałam się na maść kasztanowatą z czterema odmianami na nogach oraz odmianą na głowie. 


Grzywa i ogon są nieco jaśniejsze, cieniowane.



Bardzo podoba mi się także rzeźbienie włosia na tej klaczy, układa się bardzo naturalnie przeczesane wiatrem :). 


Jedyną wada jaka widzę w tym modelu są nieco zbyt wysoko osadzone oczy. Dlatego malując swojego customa starałam się wyprowadzić je najniżej jak to było możliwe i muszę przyznać, że jestem zadowolona ze swoich zabiegów :). 








1 komentarz: