środa, 18 grudnia 2013

Eowina Pequeña AMH

Do stajni La Rosita trafiła "nowa" podopieczna, nowa w cudzysłowu, ponieważ tego konika otrzymałam, gdy byłam jeszcze małym brzdącem :). Przedstawiam wszystkim klacz o wyniośle brzmiącym imieniu Eowina Pequeña. Eowina jest rasy American Miniature Horse. Odnalazłam ją kilka dni temu w piwnicy podczas porządków, odkurzyłam, wyczyściłam i przypomniałąm sobie, dlaczego tak krótko się w dzieciństwie Eowiną bawiłam. Klacz spadła mi dawno temu z półki, i upadła mi tak nieszczęśliwie, ze miała odłamane dwie nóżki z lewej strony; przednią poniżej nadgarstka i tylną poniżej stawu skokowego. Zagubionych nóżek nigdzie w piwnicy nie znalazłam, więc postanowiłam zrobić jej protezy, by mogła znów zdobić mój pokój :)
Eowina ma mniej więcej 11,5 cm w kłębie i ok. 16cm wysokości całkowitej, więc rzędy jeżdzieckie, które zrobię na nią pasować będą na większość koni BREYER CLASSIC.





2 komentarze:

  1. Protezy wyszły Ci całkiem porządne - gdyby nie to, że napisałaś, nie poznałabym, że nogi nie są oryginalne :)
    Muszę pobuszować jeszcze po Twoim blogu, ale już mogę powiedzieć, że podobają mi się akcesoria, które robisz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo miło to słyszeć. Zawsze staram się wykonywać najlepiej jak potrafię to za co się zabiorę. Buszuj śmiało :D, pozdrawiam również

      Usuń