wtorek, 18 sierpnia 2015

Źrebaczek, oraz konkurs na imię :)

Na wstępie zaznaczę, że nie chodzi tu o źrebię Reiny i Diablo, bo to jeszcze za wcześnie :). Ale gdy już się pojawi, na pewno będzie zachwycony, że będzie miał towarzysza zabaw. Do stajni La Rosita po raz pierwszy zawitało źrebię. Jest to ciemno-siwa klaczka arabska. Poszukuję teraz jasno-siwej klaczy arabskiej, by była dla malutkiej matką zastępczą. Tak się złożyło, że moje stado to głównie ogiery, jedna klacz jest w zaawansowanej ciąży i nie będę jej obciążać dwoma źrebakami a druga jest mini kucykiem szetlandzkim, więc źrebiczka już w tej chwili jest większa od niej a przecież z dnia na dzień będzie coraz dorodniejsza :).


Klaczka jest przemalowanym przeze mnie customem źrebięcia od CollectA o numerze 88587




Klaczka jeszcze nie otrzymała imienia i tu mam dla was zadanie :)
Ogłaszam konkurs na najlepsze imię źrebięce, dla zwycięzcy będzie nagroda rzeczowa.

(komplet 3 halterów w 3 odcieniach fioletu wraz z wyplatanymi uwiązami)


Zasady nadawania imienia:
1. Musi być pochodzenia hiszpańskiego ( jeśli możesz, napisz imię + tłumaczenie na polski)
2. Musi być to imię żeńskie :)
3. Może być na dowolną literę

Zasady konkursu, etap 1:

1. na swoim blogu należy umieścić baner konkursowy
2. w komentarzu należy napisać propozycję imienia oraz link do bloga na którym umieściliście baner
3. każdy uczestnik może podać tylko 1 propozycję imienia pod tym postem
4. czas składania propozycji imienia mija 31 sierpnia o północy.

Zasady konkursu, etap 2:
1. Po ogłoszeniu oficjalnej listy propozycji imion przystępujecie do głosowania
2. Głosowanie będzie trwać do 6 września do północy
3. Wygrywa osoba, której propozycja imienia zbierze najwięcej głosów

umieść ten baner na swoim blogu:


Pamiętajcie, żeby się podpisać! Anonimy nie będą brane pod uwagę :)
Aby wziąć udział w konkursie trzeba mieć blog (nie musi być związany z kolekcjonerstwem) :)



20 komentarzy:

  1. Cóż mi się bardzo podoba "mgła", ale znaczenie po hiszpańsku to. "Niebla", więc raczej średnio, bo Nieblo masz...
    Podoba mi się też... No nie wieeeem. Są dwa, ale mogę podać jedno. Tylko, że jak podań dwa, to od razu ktoś inny może " wpaść" na to imię, które pisałam ;_;
    A dobra kij... No to moja propozycja to "Belleza" (piękna) ew. "Belleza Negro", ale nie pasuje do klaczki, bo jest ciemno-siwa...
    A dla Reiny też poszukujesz? Bo tak się składa, że mam i w dodatku też na "R" ;)
    Pozdro i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam: 5gwiaazdek.blogspot.com
      (Posta też muszę wstawić? Czy wystarczy Ci sam baner?)

      Usuń
    2. Wystarczy baner na blogu :).Dziękuję za zgłoszenie :), Z Reiną poczekam aż urodzi, bo nie wiadomo co to będzie ;) ( uprzedzam, że na pewno nie firmowy źrebak mstanga)

      Usuń
    3. Ale akurat słowo jedno, a tłumaczyć można na 2 "sposoby". Oba podobne, ale jedno bardziej pasuje do klaczki, drugie do ogierka c:

      Usuń
  2. Moja propozycja - Estrella Del Cielo, czyli po Polsku Gwiazdka z Nieba :)
    Mój blog to schleichikuliny.blogspot.com Baner niebawem w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z imionami bardzo słabo, zresztą jeszcze dzisiaj wyjeżdżam, a wracam akurat 31 sierpnia. Może jeszcze zdążę coś napisać ;3. A na chwilę obecną mogę podać te:
    Enigma, Plotka, Tara/Tarka, Nirvana, Freska, Askada, Shanti, Drzazga, Jaśmina/Jaśminka, Jutrzenka, Siwa, Limetka, Squally Vent, Flicka, Szarlotka. Baneru nwm czy dodam, postaram się, ale wątpię, żeby mi się udało.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    xblackstallionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na tym samym blogu postaram się wstawić banner.

      Usuń
    2. Dziękuję za zgłoszenie, ale musisz je poprawić :
      1. Imię musi być pochodzenia hiszpańskiego
      2. każdy może podać tylko 1 propozycję imienia

      Usuń
  4. Można zmienić imię? xD Bo wpadłam na coś, co bardziej mi się z kalczką kojarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. La Costa - Wybrzeże. Baner mogę wstawić na boku bloga?

    OdpowiedzUsuń
  6. La última estrella - ostatnia gwiazda

    Pozdrawiam :)
    http://ssoveronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaryzykuję i zmienię imię. Otóż maść klaczki bardzo kojarzy mi się z księżycem, więc niech będzie Reina de la Luna, czyli Królowa Księżyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://schleichikuliny.blogspot.com/2015/08/breyer-traditional-ch-sprinkles-opis-i.html?
      Link do notki z banerem ;)

      Usuń
  8. Moja propozycja: Luna Rose (Księżycowa Róża) Link: http://schleich.uchwycone-chwile.pl/2015/08/25/114/

    OdpowiedzUsuń