czwartek, 13 listopada 2014

Reina oraz derka na skalę Collecta/Schleich

Reina w swojej pierwszej derce :) Zestaw zrobiony na skalę LB (collecta/schleich).
Kantarek już widzieliście, teraz mogę wam też pokazać wyplatany uwiąz oraz derkę z niebieskimi zdobieniami. Derka jest profilowana na linii grzbietu i zadu, zapinana z przodu, duża regulacja zapięcia.
 Kantarek sznurkowy, zapinany z boku, regulowany. Uwiąz z karabińczykiem, odpinany.

 A na zdjęciu poniżej macie przedsmak mojej obecnej twórczości :), nowe siodło ujeżdżeniowe powoli się tworzy, i niech mi ktoś przypadkiem nie myśli, że próżnuje ;D.

20 komentarzy:

  1. Ładna derka :) Jeśli to pierwsza LB bardzo fajnie wyszła. Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy siodła! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), tak, to moja pierwsza derka LB, ale nie odczulam jakichś trudności a wręcz przeciwnie robiło się ją miło i przyjemnie, mała, zgrabna, materiał się nie plątał ;), z chęcią odwiedzę :)

      Usuń
  2. Śliczny komplecik, a siodełko jak zwykle świetnie się zapowiada, również mam w planach taką ujeżdżeniówkę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :), jak już zrobisz, to natychmiast się pochwal, bardzo chętnie zobaczę i popodziwiam :)

      Usuń
  3. Gdzieżbyśmy ci zarzucali próżnowanie?! Ujeżdżeniówka świetnie się zapowiada, w ogóle twoje wyroby wyglądają co raz bardziej profesjonalnie. Mogę się dowiedzieć skąd bierzesz skórki na siodła i ogłowia?
    Jako mistrza w dziedzinie rzędów jeździeckich chyba mogę cię poprosić żebyś powiedziała co myślisz o moich? Jestem dopiero amatorem i prawdopodobnie nigdy ci do pięt nie dorosnę, ale warto próbować. Oto linki:
    https://www.youtube.com/watch?v=_WysQw2PfZE&list=UU3SSgyCgkvGMRrPQHz2n2Jg
    https://www.youtube.com/watch?v=dAcCxTYgsIA&index=1&list=UU3SSgyCgkvGMRrPQHz2n2Jg&spfreload=10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), nie podchodź do siebie tak krytycznie, bo robisz siodełka również na konie w małej skali a to wcale nie jest proste :), ja widzę np, że proporcje siodło/koń są dobre, że tybinki w ujeżdżeniówce mają odpowiedni kształt :) i robisz ładne kantarki na Traditional :D, Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Śliczne <3 Zestaw zapowiada się na ładny :) Zrobisz może kiedyś jakiś zestaw na collectę?
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), czy zrobię to nie wiem, ale na pewno spróbuję :D, pozdrawiam

      Usuń
  5. Śliczne :) Widzę, że Reina się sprawdza :) .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak, sprawdza się i to bardzo dobrze, spokojnie znosi wszystkie przymiarki ;), odwiedzę :)

      Usuń
  6. Piękna derka! Czyżby to powolutku powstawało jedno z siodeł dla mnie? :D Pięknie Ci idzie ♥ *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pomału się robi, czekam na dostawę ogniw ;), dzięki :D

      Usuń
  7. Skąd Pani bierze tą skórę na siodła? Szukam, szukam i nie mogę znaleźć odpowiedniej. Przez brak odpowiedniego materiału stoję w miejscu z siodłem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam stałego miejsca, ani dostawcy. Dobrze popytać w sklepach z materiałami, albo u najbliższej krawcowej :), zanim kupisz zawsze "pomacaj" czy grubość i miękkość ci odpowiada. Z chęcią zajrzę, pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Nie wątpię, że nie próżnujesz! Zestaw bardzo udany.
    U nas n/n - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprzęt, szczególnie dereczka i siodło =)
    zapraszam do mnie, pozdrawiam
    http://sjbreyerhorses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń