środa, 26 listopada 2014

Siodło ujeżdżeniowe

Wspomniana wcześniej ujeżdżeniówka jest już gotowa, dzisiaj skończyłam robić puśliska i strzemiona, strzemiona stylizowane na takie z tworzywa. Wmontowałam też pierścienie od napierśnika. Niedawno zdobyłam ciekawy materiał w kolorze złamanej bieli (kość słoniowa) i mogłam się zabrać za czapraki. Brakuje jeszcze popręgu, bo czekam aż przyjadą odpowiednie sprzączki. Do kompletu zrobiłam delikatne ogłowie z pięknym ozdobnym naczółkiem i (uwaga, tu nowość) do kółek wędzidłowych dołożyłam imitację wędzidła, kto ma bystre oko ten wypatrzy ;).




13 komentarzy:

  1. Śliczne =D Chciałabym, żebyś zajrazła na tego bloga:
    http://cktinytack.blogspot.com
    Tak właściwie to skąd masz strzmiona? Sama je robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że byłam na tej stronce dziś rano ;), podziwiałam, zazdrościłam i podziwiałam :D, ale ceny też podziwiałam ;), za same czapraki chce od $10 do $15, czyli ok. 35-52 zł + wysyłka. Rzeczy robi cud miód orzeszki, tylko czy ktoś tutaj dał by 50 zł + wysyłka za sam mini-czapraczek? :)

      Usuń
    2. A strzemiona wyrabiam własnoręcznie :)

      Usuń
    3. Dokładnie. Co jak co, ale nie można przeliczać tak dosłownie. Dla nas 10 $ to dużo, dla Amerykanów itp. to jak nasze 10 zł. U nas zarabia się mniej, to i ceny muszą być niższe. Za granicą zarabia się więcej więc ceny też idą w góre. Sama to przerabiałam i wiadomo, że dla nas Polaków zapłacić więcej niż 15 zł, za coś do schleichów to już dużo, a dla chociazby Niemców, to przecież coś koło 3$ czyli jak dla nich 3 zł :)

      Trzeba przystosować ceny do kraju, a nie kraj do cen :) Boląca prawda, ale no nic z tym nie zrobimy.

      Usuń
    4. Wszystko prawda :), tylko mi chodziło raczej o sytuację, gdyby ktoś z polski chciał sobie zamawiać takie siodła za granicą i dla większości polaków byłby to spory wydatek :)

      Usuń
  2. Piękne siodełko :) .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Ty moja! ♥ Co za piękne te rzeczy zrobiłaś dla mnie *_*. Totilas będzie szczęśliwy, że będzie mógł na sobie nosić takie cudeńka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę, że ci się podoba :), mam nadzieję, że będzie się pięknie prezentować na Totilasie ;)

      Usuń