niedziela, 9 listopada 2014

Collecta --> Reina - klacz rasy mustang

...no i stało się...
Tak wiele próśb i zapytań dostawałam od was i od innych osób, które odwiedziły stajnię La Rosita, poprzez bloga, Facebooka, priv. oraz maile, że nie mogłam pozostać na to głucha.
By wyjść wam na przeciw zainwestowałam w figurkę w skali Collecta/Breyer.
Mój wybór padł na klacz Collecta: mustang maści Grulla.
Ma w sobie wiele majestatu, dlatego nie miałam problemu z nadaniem jej imienia: Reina,
... bo reina w języku hiszpańskim znaczy królowa ...




Nie wytrzymałam długo, by nie spróbować swych sił w tej skali i niemalże od razu po zakupie wyplotłam dla Reiny niebieski kantarek sznurkowy.




( zmiana scenerii :) )

 Zdjęcia robione komórką mojego chłopaka Krzysia, echh... żeby moja komórka robiła choć w połowie tak ładne zdjęcia ;)...

12 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio robiłam kantar w tej skali :D a model świetny *patrzy na swoją* u mnie nazywa się Karo :D Gratki nabytku
    amore-cane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki ekspresowy komentarz :D, dzięki, już zaglądam do Ciebie :)

      Usuń
  2. Gratuluje nabytku ^^ Pozdrawiam :)
    Zapraszam : http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękność :) kantarek też :D zapraszam do mnie
    konieschleichlove.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, ja Collecty nie zbieram, ale chyba zacznę :) Polecam też kupno jakiegoś Schleich :) U mnie n/n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), wśród Schleich też jest wiele ładnych okazów, choć Collecta zawsze bardziej mnie pociągała (zaraz po Breyer ;) ), ale kto wie, może kiedyś ;). Pozdrawiam i już odwiedzam :)

      Usuń
  5. Gratuluję nabytku ^.^
    Śliczna jest. Nie mogę się doczekać gdy zrobisz jej jakiś zestaw :3
    Pozdro! :D
    Zapraszamy do mnie:
    5gwiaazdek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), jakoś nie mogłam bez niej opuścić sklepu ;), a pierwszy zestaw już się robi, właśnie dokańczam derkę :D, pozdrawiam

      Usuń
  6. Gratulację nabytku :) Mam jej siostrę i się zwie Sangara . A jeszcze takie pytanie w jakiej cenie będziesz wykonywała zestawy w skali LB ?
    I w jakiej cenie robisz zestaw siodło i ogłowie na classics ?
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sangara to też piękne imię, Dla skali LB cena będzie wynosić połowę ceny dla skali Classic/Traditional. Zestaw siodło z ogłowiem na Classic robię za 20zł :). Pozdrawiam i już do ciebie zaglądam

      Usuń