poniedziałek, 25 stycznia 2016

"czarna krowa w kropki bordo..."

Każdy na pewno zna krótki wierszyk o krowie w kropki bordo, dzięki któremu można było ćwiczyć giętkość polskiego języka. Dziś nie krowa, tylko klacz, nie czarna, tylko Grullo i nie w kropki bordo, ale w kropki przepięknie czerwone. Czyli z wierszykiem nie ma nic wspólnego a jednak nasunął mi się on na myśl, gdy szukałam dobrego tytułu na posta :).

Reina w zestawie czerwono białym: czaprak, nauszniki oraz owijki zapinane na rzepy.






Potrzymam was chwilę w niepewności i zdjęcia pod siodłem dodam dopiero jutro ;)
Było kilka propozycji co do nowego podopiecznego, który lada dzień ma do  mnie przyjechać, ale puki co jeszcze nikt nie zgadł.. Podpowiem, że jest to rzadki model, który miał swoją premierę w 2013 roku :). ...

10 komentarzy:

  1. Super zestaw! Może tajemniczy koń to klacz Achał- Tekińska, ale jak coś to strzelam ☺
    Pozdrawiam
    Hania 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, Hania, byłby z Ciebie świetny strzelec :D...

      Usuń
  2. Nie wiem jaki model, bo sama zbieram głównie Schleich'a, ale wiem, że zestaw jest cudny ♡. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze mam pytanie: w jakiej skali jest Reina?

      Usuń
    2. oo, to ja zbieram same Collecta :D, co kolekcjoner to inny sposób tworzenia kolekcji :). Reina jest klaczą mustang CollectA, skala Little Bits (ta sama co Schleich).Pozdrawiam!

      Usuń
  3. zestaw śliczny *.* nie mam zielonego pojęcia co to za tajemniczy koń...xD
    Pozderki!
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dzieki ^^ tajemniczy koń pozostanie tajemnicą do czasu przybycia ^^, oczekuję, że przybędzie lada dzień :). Pozdrawiam również!

      Usuń
  4. Genialny ten zestaw :D. Te dwa kolory pięknie się ze sobą komponują ^^. Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń