piątek, 8 stycznia 2016

i candy na Lili's Stable :D

Oj sypnęło konkursami na początek roku :D, tym razem candy z pytaniami z bloga Lili's Stable :). Zacznijmy od banera:

A teraz pytania:

PYTANIA:
1. Ile masz figurek poszczególnych firm?
Zbieram wyłącznie konie firmy CollectA, obecnie mam 17 okazów :)

2. Jakie jest twoje największe figurkowe marzenie w tej chwili? (wklej zdjęcie lub link)
W tej chwili chciała bym bardzo natrafić na ogiera andaluzyjskiego CollectA w skali Classic 1:120, niestety jest problem z nabyciem tej skali w Polsce...

3. Jaka jest twoja ulubiona maść?
Mleczno siwa, zdecydowanie nr 1:), ale lubię też siwe, siwe w hreczce, siwe jabłkowite, cremello... ogólnie oscyluję wokół bieli, widać to dobrze po mojej kolekcji :).

4. Jaka jest twoja ulubiona rasa koni?
Konie andaluzyjskie :). Ale podobają mi się także inne barokowe rasy: konie lipicańskie, lusitano, fryzyjskie (gdyby tylko mogły być białe xD), czy chociażby nasze rodzime ślązaki.



5. Jaka jest twoja ulubiona rasa psów?
Owczarki Szkockie Collie (Rough Collie) najlepiej w odmianie Blue Merle, ale tricolor i śniady też są bardzo ładne :). Jeśli kiedyś będę kupować psa, to zdecydowanie takiego, tylko się ogródka dorobię... ;)



6. Jaka jest twoja ulubiona figurka w kolekcji? Dlaczego? (wklej zdjęcie)

Ciężko będzie wybrać :D Ale chyba będzie to Duquesa, custom klaczy hanowerskiej Collecta w maści mleczno-siwej. Dlaczego? Ponieważ ma bardzo ładną dynamiczną pozę (ukazana jest w piaffie), ponieważ jest w mojej ulubionej maści, ponieważ ma barokowe kształty, które bardzo podobają mi się u koni, ponieważ Dresaż jest moją ulubioną dyscypliną jeździecką i ogólnie za całokształt :). Po prostu jest piękna!




7. Którą figurkę z mojej kolekcji chcesz mieć? (wklej zdjęcie, możesz moje)

Hmm, jakiś czas temu napisała bym bez zawahania, że klacz arabską CollectA, ale takową nabyłam i nawet już przerobiłam... może klacz Knabstrupper... co prawda mam już 1 egzemplarz co u mnie zwie się Novia, ale właściwie mogła bym mieć jeszcze jedną, wtedy pozbyła bym się kropek i zyskała maść jasno-siwą ;).



8. Jaka skala Breyer jest twoja ulubiona?

Myślę, że Breyer Traditional, ale nie wszystkie modele, podobają mi się bardzo wybiórczo.

9. Jaka była twoja pierwsza figurka? (wklej zdjęcie)
Pierwsza była Reina, klacz mustanga w maści Grullo, jedna z nielicznych, które pozostawiłam w oryginalnym malowaniu (Na 17 koni oryginalne malowanie pozostawiłam 3 ). Od niej się zaczęło i na niej miało się skończyć... nie wyszło xD...



10. Którą ze swoich figurek najbardziej chcesz zmienić w custom? (wklej zdjęcie)
* dopytań gdzie tego nie zaznaczyłam można także dodać fotki, będzie ciekawiej :)

Moje figurki przerabiam właściwie na bierząco i trafiają na półkę dopiero wtedy, kiedy jestem oczarowana ich wyglądem :). Tak więc na chwilę obecną mam tylko 1 wałaszka do przemalowania, ponieważ jest on najnowszy w mojej kolekcji i po prostu nie zdążyłam ;)... 
Wałach Barrock Pinto z maści srokatej na maść...hmm... coś czuję, że Cremello, zobaczymy ;)


Zakończę jeszcze linkiem do konkursu: 
http://lilisstable.blogspot.com/2016/01/candy.html

3 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi :)
    Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi :). Ja na razie nie zdecydowałam się na branie udziału w tym Candy ;). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń