wtorek, 26 stycznia 2016

Czarny zestaw wszechstronny + nauszniki w kropeczki :D

Dziś Reina pod nowiuteńkim siodłem oraz zaprezentowanym w poprzednim poście zestawem kolorystycznym.


Nauszniki mogą się w tej sesji wydawać zbyt duże, ale to z mojego pośpiechu i roztargnienia. Najpierw założyłam i pozapinałam ogłowie, podpiełam popręg, Powijałam nogi owijkami a na końcu okazało się, że jeszcze nauszniki leżą ;)... Nałożyłam je na ogłowie, choć powinny być pod ogłowiem, a że są ładnie dopasowane go gowy konia możecie podpatrzeć oglądając poprzedni post.



Ogłowie jest kolorystycznie dobrane do całego zestawu, zdobione na nachrapniku oraz na naczółku. Całość tworzy idealnie pasujący komplet, niezależnie od tego co zdecydujemy się założyć na konia.


Siodło o profilu wszechstronnym, jednak z mocniejszym nastawieniem na skoki. Dłuższe siedzisko, krótsze tybinki, większe poduszki kolanowe. Strzemiona metalowe, puśliska z pełna regulacją a popręg zapinany obustronnie na przystuły. Siodło na panelach i terlicy.


Ogłowie regulowane i rozpinane na nachrapniku, paskach policzkowych i podgardlu.





Mam jeszcze wiele rzeczy do pokazania :)... Możecie wybrać co chcieli byście zobaczyć w kolejnym poście: ozdobny kantak arabski w kolejnej odsłonie kolorystycznej, czy zestaw skokowy na LB?
Pozdrawiam! :)

6 komentarzy:

  1. Pierwsza! Super ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestawik super się prezentuję pod siodłem :D Reina jest naprawdę świetna, ale chyba przeszkadza mi jej grzywa :/ Co do następnego posta, to może... zestaw skokowy? A tak btw to mieszkam przy Wrocku i gdybym chciała coś od Ciebie zamówić, możliwy był by odbiór osobisty?
    Pozdrawiam :)
    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej można odbierać osobiście :). Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Świetny!Masz talent! *.*
    Jestem nowa ^ ^
    Chyba xD

    Zapraszam do mnie!
    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy zestaw :). Reina wygląda w nim uroczo ^^. Do jej maści świetnie pasuje taka kolorystyka :D. Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny zestaw
    śliczne nauszniki i czaprak :)
    Ja jestem za zestawem skokowym ;)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń