niedziela, 24 stycznia 2016

Czarny zestaw wszechstronny, skala LB

Dziś czarne skórzane siodło wraz z ogłowiem na skalę Little Bits, a razem z nimi czaprak, owijki i nauszniki.


Czaprak, owijki i nauszniki pokazywałam już w poprzednim poście, ale nic nie odda ich uroku bardziej jak skompletowanie z siodłem i ogłowiem, a i siodło z ogłowiem wygląda dużo piękniej, gdy występuje w towarzystwie kompletnego zestawu kolorystycznego.


Siodło o profilu wszechstronnym, na panelach i terlicy. Popręg zapinany na przystuły obustronnie, puśliska z pełną regulacją, metalowe strzemiona.


Ogłowie z nachrapnikiem hanowerskim, z błękitnymi zdobieniami na naczółku oraz na nachrapniku. Regulacja na paskach policzkowych, podgardlu i nachrapniku.





Zestaw pojechał na wymianę za jednego z wierzchowców Collecta. Kto spróbuje zgadnąć, którego? :)

Pozdrawiam! :)

6 komentarzy:

  1. Cudny zestaw!
    Chociaż nie wiem czy te nauszniki nie za duże :P
    Nowy konieł...
    Nie mam pojęcia :-: bo ogólnie większość chyba masz :P
    Może ogier appaloosa, fryz, ogier clydesdale??
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A co do nowego nabytku, niestety pudło ;D, ale cieszy mnie bardzo, ze zgadywałaś :). Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. jakość zdjęć [*] dziewczyno zrób z tym coś bo robisz rzędy cudne i na takich fotkach się tylko marnują! :) cudeńko piękny zestaw
    Pozdrawiam
    whitearabianstudio.blogspot.com - u mnie zestaw arabski zapraszam do zajrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia, zdjęcia robię najlepsze na jakie stać mnie i mój telefon. Nie mam aparatu i nie stać mnie na kupno; moja pensja idzie na dużo ważniejsze wydatki, niż aparat, nie wiem co jeszcze mogę w tej kwestii powiedzieć... Dziękuję za pochwałę mojej twórczości

      Usuń
  3. Ależ pięknie prezentuje się ten zestaw pod siodłem! Bardzo ładnie wszystko się ze sobą komponuje :). Siodło jest śloczne zresztą,jak zawsze ;). Powtórze to poraz setny masz niezwykły talent :D! Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny zestaw :) Masz ogromny talent :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń