piątek, 29 stycznia 2016

Tajemniczy koń...

Przyjechała do mnie w środę, wyczekana, wyszukana...  1,5 roku zajęły mi poszukiwania, aż wreszcie nadarzyła się okazja i odkupiłam ją od poprzedniego właściciela :). Udało się dokonać wymiany za jeden z najnowszych rzędów jeździeckich. Potem długie dni oczekiwania i nareszcie tu jest :). Klacz Achał-Tekińska CollectA, chwilowo jeszcze bezimienna, ale myślę nad tym intensywnie ;). Roztacza swój złoty urok na padoku, choć w tej maści nie pozostanie na długo, nadam jej maść perlino, cremello lub szampańską :)...




Bardzo podoba mi się jej dynamiczna poza i szczegółowość modelu, wyjątkowo realistycznie wychodzi na zdjęciach, jakby nie mogła ustać w miejscu :).


No i nie będę ukrywać, że fakt jej niedostępności na rynku czyni ją jeszcze bardziej atrakcyjną. Być może CollectA uzupełni braki w przyszłości, ale tego modelu od prawie 2 lat nie ma w hurtowniach, więc jedyny sposób zdobycia tej klaczy to odkupienie, jeśli będziemy mieć szczęście i akurat ktoś będzie sprzedawał :). 


Ja już się tym nie muszę martwić, mam i nie oddam :D...


Wierzcie lub nie, ale na mojej chciejliście pozostał jedynie ogier Andaluzyjski 1:12 CollectA, tego modelu (oraz innych koni CollectA 1:12) z niewiadomych przyczyn CollectA nie rozprowadza na Polskie hurtownie a wielka szkoda, jestem pewna, że nie tylko ja była bym chętna na tę skalę...





Pozdrawiam! :D

18 komentarzy:

  1. Gratuluję nowego modelu :)! Mi się osobiscie nigdy ta kkacz nie podobala,bo jest troszje sztuczna :/. Jednak w drugim malowaniu wygląda ślicznie :). Ile masz juz modeli z CollectY? Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że ma sztucznawy złoty odcień ale popracuje nad tym przy robieniu customu :). Maść to żaden problem, ważne, że rzeźba i poza bardzo mi odpowiadają, pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratulacje, że udało ci się ją dorwać! Mnie jakoś nigdy nie zaczarowała, ale to z racji maści. Twój custom napewno będzie lepszy :3
    Zapraszam
    clairdale-ridge.blogspot.com
    Czekolada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie było łatwo :). Na pewno wszystko będzie lepsze, niż złota farba xD... Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę bardzo, choć wolę ją w drugiej maści ;).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo nie będzie ani w pierwszej ani w drugiej maści ;).

      Usuń
    2. ... ale zgadzam się, że z dwojga złego, to jasne malowanie firmowe lepiej wypada, niż jelenie.

      Usuń
  4. Śliczna klacz ;)
    Mnie się bardzo podoba ale myślę , że
    w twoim malowaniu będzie jeszcze ładniejsza :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa, jak mi to wyjdzie :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  5. Ładny ten model. Gratki zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, spodziewam się ,że jako custom będzie o niebo łądniejszy :). Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ja już ja mam pd tamtego roku i zakupilam ją w sklepie CollectA. Teraz widzę że miałam więcej szczęścia niż rozumu:) Klacz faktycznie jest bardzo udana i nie można oderwać oczu od tak drogocennej maści;) Mi z CollectA 1:12 też podoba się tylko andaluzek i poluję jeszcze na ogierka fryzyjskiego, którego też niestety brak. Pozdrawiam! !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś nosa, żeby ją kupić w porę zanim pokończyła się na hurtowniach :D, gratuluję posiadania :). A ogierka fryzyjskiego można łatwo mieć, wystarczy kupić Barrock Pinto, który jest do kupienia wszędzie i zcustomizować go na karego, to przecież ten sam model :).

      Usuń
    2. Tak w sumie to się zgadza,i nawet się nad tym nie zastanawiałam :D o tym że to ten sam model wiem. No i znów moja tworczość uruchomiona xd chyba nie zasnę i będę kombinować co i jka z moim fryzem :) Podsunęłaś mi dobry pomysł :)

      Usuń
  7. Ja już ja mam pd tamtego roku i zakupilam ją w sklepie CollectA. Teraz widzę że miałam więcej szczęścia niż rozumu:) Klacz faktycznie jest bardzo udana i nie można oderwać oczu od tak drogocennej maści;) Mi z CollectA 1:12 też podoba się tylko andaluzek i poluję jeszcze na ogierka fryzyjskiego, którego też niestety brak. Pozdrawiam! !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ^^
    Klacz jest śliczna, bardzo Ci jej zazdroszczę :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje nabytku! Też ją mam i także lubię.

    U mnie nowy post - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gartki!
    Ta klacz też jest na mojej chciej-liście...
    No, nie Ty jednachciałabyś modele w skali 1:12.
    Mi się marzy mustang pinto z poprzedniego roku.
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń