środa, 13 stycznia 2016

Sesja rodzinna :)

W dzisiejszym poście SultánInés oraz Reina De La Luna ( nazywana Luną) w sesji rodzinnej.


Luna trafiła do stajni La Rosita jako pierwsza. Ponieważ nie miała matki rozpoczęłam intensywne poszukiwania klaczy arabskiej, ponieważ to właśnie ją widziałam jako klacz zastępczą,


Zadanie nie było łatwe, bo ten model jest mało dostępny i bardzo ciężko go zakupić. Luna długo czekała, ale w końcu udało się i klacz arabska Inés została wykupiona od poprzedniego właściciela.


Jakiś czas temu wykupiłam także Sultána , który bardzo szybko za asymilował się w stadzie i widocznie zainteresował  Inés oraz jej przysposobionym źrebakiem. 


Luna, choć nie jest genetycznie spokrewniona ze swoimi rodzicami, to posiada jasne owłosienie na pysku. Wyraźnie więc widać, że jej ciemno-siwe okrycie jest pozorne i malutka z roku na rok będzie jaśnieć i upodabniać się do rodziców :). 



Pozdrawiam! :D

10 komentarzy:

  1. Urocza rodzinka :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) byłam przed chwilą u ciebie; obyś szybko znalazła nowe inspiracje :), pozdrawiam

      Usuń
  2. Przeurocza sesja :). Rodzinka w komplecie zacnie prezentuje się na zdjęciach :). Wszyscy idealnie pasują,a kontrastem między "mamą,a tatą" jest źrebak,który jest lekko ciemniejszy :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, podziwiałam, skomentowałam :D, pozdrawiam!

      Usuń
  3. Urocze :3.
    Reinka jest świetna! Też kocham siwki <333.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za piękności. Arabka cały czas utwierdza mnie w przekonaniu, że muszę ją gdzieś zdobyć. A taka siwa to już całkiem łapie za serce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzaj co jakiś czas na allegro i na Olx, jeśli jest jakaś szansa na zdobycie, to z drugiej ręki, bo w hurtowniach już od roku się dopytuję i zaglądam i nie mają nowych... powodzenia w szukaniu! :)

      Usuń
  5. Uroczo :D Takie siwe stado musi fajnie wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze kiedyś zrobić zdjęcia wszystkim na raz :), ale wbrew pozorom jest bardzo różnorodne, co prawda przeważają śnieżno-białe, ale są też różne odcienie siwości, jabłkowite, grullo, cremello, taranty i palomino :). Pozdrawiam

      Usuń