niedziela, 10 stycznia 2016

Brązowy zestaw wszechstronny na skalę Traditional

Siodełko, które prezentuje Merlin pokazywałam wam już wcześniej na koniku-stojaku, dziś siodło na modelu, tak jak należy, a razem z siodłem ogłowie do kompletu.


O siodle się rozpisywałam, więc powtórzę jedynie, że zrobiłam przy nim złote wstawki i wpięłam metalowe strzemiona.



Ogłowie z nachrapnikiem oraz ozdobnym naczółkiem, wędzidłowane. Regulowane i rozpinane na paskach policzkowych, podgardlu, nachrapniku i na wodzach.


Czaprak w kolorze ivory z brązową lamówką, wyposażone w szlufki do popręgu.




Zestaw do nabycia.

5 komentarzy:

  1. Woah, cudeńko *.*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacny zestaw c:
    będziesz robić dodatkowo napierśnik?
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planowałam, ale jeśli zajdzie taka potrzeba, to na specjalne zamówienie mogę dorobić :). Pozdrawiam również :D

      Usuń
  3. Śliczny zestaw *^*. Niestety nie mam figurek w tej skali, bo zestaw chętnie bym przygarnęła :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, chyba muszę coś teraz zrobić na skalę Little Bits ;D, pozdrawiam :)

      Usuń