środa, 20 stycznia 2016

Miodowo-szare siodło wszechstronne, skala Traditional

Witajcie! :) Dziś post o równie nietuzinkowym zestawie, jak zestaw pistacjowy prezentowany kilka postów wcześniej. Kolorystyka nieco inna, bo miodowy żółty oraz ciemny grafit.


Wykorzystałam już te kolory w siodłach na skale LB, wyszły bardzo fajnie, więc postanowiłam powtórzyć wszystko w dużo większej skali :).



Siodło na panelach i terlicy, popręg zapinany obustronnie na przystuły, puśliska z pełną regulacją.


Ogłowie nachrapnikowe z regulacją na nachrapniku, paskach policzkowych i podgardlu, wodze zapinane na sprzączkę.


Naczółek ozdobny, pod kolor całego zestawu, czaprak z miodowo-grafitową lamówką i szlufkami do popręgu.


Jeszcze kilka zdjęć na stojaku:




Zestaw do nabycia :).

Ostatnio chodzi mi po głowie niecny plan wysiwienia Merlina... Oglądam go już na wszystkie strony i zastanawiam się, czy podołam :).  Z malowaniem nie będzie problemu, ale trzeba by było stworzyć dla niego grzywę i ogon od podstaw i ta wizja mnie nieco przeraża... Na razie ten pomysł dojrzewa, ale nie zdziwcie się, jeśli pewnego szalonego dnia Merlin wyskoczy jako siwek :D, 
pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. Robisz naprawdę piękne rzeczy ;)
    śliczne siodło
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny zestaw ;D. Idealnie odnajduje się na karym koniu :).
    Miodowy kolor przypomina mi trochę kolor musztardowy,ale wydaje mi się,ze on jest mimo wszystko ciemniejszy. Pozdrawiam i zapraszam na n/n :): figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może być i musztardowy, co kto woli :D Mi skojarzył się z miodem ;)

      Usuń
  3. Ciekawa kolorystyka, nigdy takiej nie widziałam na żywym koniu a szkoda.
    A co do Merlina jak nie jesteś gotowa na zrobienie nowej grzywy może zrobisz z niego karego srokacza lub taranta, te maści też są z elementem bieli:)

    OdpowiedzUsuń