czwartek, 25 grudnia 2014

Siodło na Collecta/Schleich

Moje pierwsze siodło w tej skali. Wykonane z grafitowej skórki i mimo tego, że jest maleńkie (zaledwie 2,3 cm dł. siedzisko) to wykonane zostało dokładnie tak jak "duże" siodło, nic się nie zmieniło :). Zachowane zostały wszystkie elementy ( podtybinki, puśliska, panele itd. itp.) Siodło ma profil wszechstronny, poduszki kolanowe i siedzisko są zamszowe dla lepszej przyczepności ;). Wmontowałam kółka od napierśnika, strzemiona są dowolnie regulowane, można je podciągać, zabezpieczać, skracać, wydłużać, wypiąć... Popręg odpinany, obustronnie regulowany. Do tego kremowy czaprak z czarnym obszyciem i szlufkami.

Do kompletu jest ogłowie ( które robiłam dłużej niż samo siodło (!), zazwyczaj jest odwrotnie :) ), wyposażone we wszelkie możliwe regulacje i nachrapnik (również regulowany). Ogłowie można rozpinać, dodawać lub odejmować różne jego elementy w zależności od potrzeb. Naczółek i nachrapnik zdobiony jasną skórką, wodze zapinane na sprzączkę.

Zestaw prezentują Reina i Precioso:





26 komentarzy:

  1. Czy cenę da się negocjować ?
    http://naszapasjaupodkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie mogę się z Tb skontaktować w sprawie kupna tego zestawu ?
    Na fb ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, sama nie wiem, co mam o tym napisać! Jest piękne, wspaniałe, najlepsze siodło na LB, jakie kiedykolwiek widziałam! A ogłowie jeszcze lepsze! Zapraszam do mnie na n/n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło się to czyta :D, dziękuję i już odwiedzam :)

      Usuń
  4. Jakie cudo *_* . Siodło i ogłowie jest przepiękne .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) długo się wahałam, czy dam radę zrobić coś tak maleńkiego nie tracąc na jakości :)
      pozdrawiam i już odwiedzam :)

      Usuń
  5. Piękne! *zazdrośnica będzie teraz ćwiczyć, heh :P* ja też tak chcę umieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogłowiu są sprzączki czy tylko imitacja?

      Usuń
    2. A w jaki sposób można zrobić imitację sprzączek? :D, są sprzączki, tylko bez bolca :)

      Usuń
    3. Raz czytałam u kogoś, że w ogłowiu jest imitacja sprzączek i wyglądało to podobnie, temu pytam ;) nie wiem jak się robi imitację :P

      Usuń
    4. Aha, ok :), to nie wiem, może jakoś narysowane były srebrnym markerem, dlatego jako imitacja... nie mam pojęcia :). U mnie jest imitacja wędzidła, bo wiadomo, że całe wędzidło nie może być, bo trzeba by przewiercać pyski modelom ;), więc jest tak jakby tylko część wędzidła, ta co wystawała by z pyska po obu stronach.

      Usuń
  6. bardzo ładne :D. U mnie nowy konik już chodzi dumnie w Twoim siodle ;) Wpadnij jak będziesz miała chwilę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już skomentowałam :) zazdroszczę Ci nabytku i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Chyba będę musiała w 2015 zamówić coś u Ciebie. Robisz takie cudeńka ;) Tyle, że ja gustuję w skali 1:9. Powyższy zestaw oczywiście przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Traditional też jak najbardziej robię :), Dziękuję :)

      Usuń
  8. Czy ten zestawik jest dalej na sprzedaż? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, już dawno sprzedany :), dostępny na zamówienie

      Usuń
  9. Brak mi słów! Cudo. Po ile można kupić taki zestawik? (ogłowie, siodło, czaprak)
    Jeszcze nie wiem, czy kupię, ale myślę, że tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze takie małe pytanko. Czy siodło pasuje do ludzi ze schleich?

      Usuń
    2. to konkretne jest już sprzedane :), chwilowo nie robię nowych z powodu napiętego grafiku. Są dwa siodła w tej skali w zakładce "do nabycia", mogła bym do nich dorobić ogłowie, bo to mniej pracy i czasu zajmuje, niż zrobić siodło od podstaw nowe :). Taki zestaw będzie kosztował 25 zł.

      Odpowiadając na drugie pytanie: tak, sidła w skali LB pasują do ludzików w skali LB, dodatkowo strzemiona mają regulację i można dopasować ich długość do długości nogi jeźdźca :).

      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedź. Już się z Tobą skontaktowałam :)

      Usuń