wtorek, 1 września 2015

Źrebaczek oraz konkurs na imię - etap II

Przechodzimy do drugiego etapu konkursu na imię dla mojej małej klaczki. Nadszedł teraz czas na głosowanie, a głosować warto, bo wśród głosujących rozlosowana zostanie
nagroda rzeczowa (niespodzianka) :)


Poniżej lista imion, które weszły do głosowania:

1. Belleza (prop. Sandra Paluch z bloga 5gwiaazdek.blogspot.com)
2. Reina de la Luna (prop. Ikulina z bloga schleichikuliny.blogspot.com)
3. La costa (prop. Schleich Mai z bloga schleich-mai.blogspot.com)
4. La ultima estrella (prop. Veronika Whalenight z bloga SSO według Weroniki)
5. Luna Rose (prop. Zuza Schieich z bloga schleich.uchwycone-chwile.pl)

Aby zagłosować wystarczy w komentarzu napisać numerek imienia, które podoba wam się najbardziej. Osoby, które dały propozycje imion również mogą głosować :).

Zwycięzca konkursu na imię otrzyma zestaw aż 3 halterów wraz z wyplatanymi uwiązami.

19 komentarzy:

  1. Na swoje rzecz jasna nie można, więc daję 2 =)
    Oo to jeszcze niespodzianka? Myślałam, że tylko haltery...
    Pozdro i zapraszam do mnie na n/n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haltery są dla imienia, które wygra a niespodzianka trafi do którejś z głosujących tu osób :).

      Usuń
  2. Nr. 2 :) ( lubię dłuuuugie imiona :P )

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem za 2, tak wogóle śliczne robisz akcesoria, będę wpadac częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam do odwiedzania, będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podoba mi się nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem za dwa lub trzy, ale raczej dwa... :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 2 ;) Śliczne imię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nr 2 ;) Śliczne imię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń