poniedziałek, 7 września 2015

Rozstrzygnięcie konkursu na imię:

Podliczenie głosów:

1.#
2.# # # # # # # # # #
3. # #
4.#
5.#

Wygrywa propozycja imienia nr 2: 
Reina de la Luna! (królowa księżyca) J


komplet 3 kantarów wraz z wyplatanymi uwiązami trafia do  

Wśród głosujących udział wzięli:
1.   Emcia Kałużna
2. Ikulina xD
3. Sandra Paluch
4. Lil
5. Schleich Mai
6. Izabela Zemła
7. Love Breyer Horses Aurelia Wiśniecka
8. Addison Queengren
9. Natalka Bajka
10. Tara Studios
11. Magdalena Wróblewska
12. Veronika Whalenight
13. lilith
14. Biała Wilczyca


Nagroda dla 1 z głosujących osób trafia do …
.
.
.
.

Numerek 8
Addison Queengren

Zwycięzcy proszeni są o podanie adresów do wysyłki na maila 170niunia@wp.pl

Gratulacje i dziękuję za pomoc w wyborze imienia, mnie się wszystkie podobały, miała bym problem, gdybym musiała wybrać sama, jesteście kochani :)!


4 komentarze:

  1. Gratki obydwu osób :)
    Pfłoooo... Ale Ikulina ma dużo głosów :O
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. ŻE jak? xD Ja wygraną? xD
    Dziękuję wszystkim za głosy :* Muszę przyznać, że wszystkie propozycje były świetne ;) Gratuluję osobie, która wygrała nagrodę w losowaniu! ;D
    Zgłoszę się do Ciebie jutro, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ?! xD serio ?! nawet się nie spodziewałam *u* adres wyśle dziś lub jutro (przepraszam że taka późna odpowiedzieć ale nie miałam internetu)

    OdpowiedzUsuń