środa, 2 września 2015

Nowi podopieczni w stajni (nowości 2015)

Długo wyczekiwane konie są już u mnie :). Chciałam jeszcze zakupić białą klacz arabską, ale na razie nie ma żadnej na sprzedaż, więc czekam cierpliwie.

Do stada dołączyła klacz knabstrupp w maści leopard i w maści tej pozostanie :)
Otrzymała imię Novia co z hiszp. znaczy "narzeczona"

Kolejnym nabytkiem jest ogier trakeński w maści ciemno-siwej, bardziej bym go widziała jako mleczno-siwego z ciemną grzywą i ogonem... zobaczmy :)
Ogier otrzymał imię Luchador, co z hiszp. znaczy "wojownik"


I kolejna klacz w stadzie, dobrze, bo mam ich znaczny niedobór ;). Gniada trakenka, która z pewnością będzie przemalowywana na jakiś wariant siwego, jeszcze nie zdecydowałam na jaki.
Klacz otrzymała imię Duquesa, co z hiszp. znaczy "księżna"


Nowe konie puki co wolą trzymać się razem w trójkę, niż dołączyć do stada, ale to naturalne i powinno wkrótce się zmienić :)

Wkrótce też zafunduję wam sesję nowych nabytków ;)

A teraz nie zapomnijcie zagłosować na imię, kto nie głosował, klika w linka --> głosuję!

8 komentarzy:

  1. Miałam kupić dokładnie te same konie :P
    Ale w końcu do mnie nie przybyła, za zamiast tego zbieram na ARkę
    >-<
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ambitnie :) ja zostanę przy collectA, planuję jeszcze mieć 1 collectA w skali 1:12 i kiedyśtam jednego breyer traditional, ale nie kolekcjonersko, tylko jako modele "pod rzędy" :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne modele, czekam na więcej fotek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie więcej, pozdrawiam również ;)

      Usuń
  3. Gratuluję nowych mieszkańców! ;D Traken jest cudowny, jednak musi jeszcze trochę na mnie poczekać :)
    U mnie jutro notka o pierwszym koniu z owej firmy, zapraszam ,,przedpremierowo" xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Candy rozstrzygnięte, zapraszam obejrzeć wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń